Netflix збирається двічі на рік публікувати новий звіт про найпопулярніші шоу та фільми на платформі.
У першому звіті докладно описано контент, який найбільше переглядали з січня до червня 2023 року. Рейтинг дає найкраще уявлення про те, скільки людей насправді дивляться серіали та фільми Netflix, повідомляє The Verge.
What We Watched: A Netflix Engagement Report відстежує три показники: години перегляду, доступність шоу в усьому світі та дату його виходу.
У цьому звіті перший сезон «Нічного агента» очолює рейтинг серіалів із понад 812 мільйонами годин перегляду. За ним слідує другий сезон «Джинні та Джорджії» (665,1 мільйона годин перегляду), перший сезон «Слави» (622,8 мільйона годин перегляду), перший сезон «Венздей» (507,7 мільйона годин перегляду) і «Королеви Шарлотти» (503 мільйони годин перегляду).
Це лише п’ять найкращих шоу. Повний же список містить понад 18 тисяч назв.
Варто зазначити, що до рейтингу потрапляв той контент, який переглядали понад 50 тисяч годин.
Netflix уже пропонує свої щотижневі топ-10 списків, але цей новий звіт дає набагато ширше уявлення про кількість переглядів Netflix.
Потокові дані були ключовим пунктом суперечок під час нещодавнього страйку Гільдії авторів Америки, і новий контракт вимагає, щоб голлівудські студії ділилися потоковими даними з гільдією.
Раніше ProIT повідомляв, що Netflix винагороджуватиме тих, хто дивиться серіали «запоєм».
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!