OpenAI тимчасово вимкнула показ рекомендацій додатків у ChatGPT після того, як користувачі почали сприймати їх як рекламні вставки. Про це повідомляє TechCrunch.
Нещодавно деякі підписники ChatGPT Plus помітили у своєму інтерфейсі промо-повідомлення, пов’язані з компаніями Peloton та Target, які виглядали як комерційні оголошення. Це викликало критику, адже платна аудиторія не очікує бачити елементи, схожі на рекламу.

OpenAI пояснила, що ці блоки були частиною тестування механізму показу додатків, створених на платформі ChatGPT, представленій у жовтні. У компанії запевнили, що тест не мав жодного фінансового підтексту і не був рекламою сторонніх брендів.
Керівник ChatGPT Нік Турлі заявив, що поширені у соцмережах скріншоти з «рекламними» вставками є недостовірними або не мають стосунку до реклами. Він наголосив, що OpenAI не проводить жодних активних тестів із запуском реклами в ChatGPT, а якщо компанія колись розглядатиме таку можливість, то робитиме це максимально прозоро, зважаючи на довіру користувачів.
Головний науковий співробітник OpenAI Марк Чен визнав, що будь-які елементи, які можуть виглядати як реклама, потребують особливої обережності. За його словами, функцію рекомендацій тимчасово відключили, щоб удосконалити точність моделей і дати користувачам можливість контролювати або повністю вимикати такі підказки.
Читайте також: OpenAI зменшує кількість безплатних відеогенерацій у Sora, оскільки сервери компанії працюють на межі через високий попит.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!