OpenAI запускає нову функцію у ChatGPT, яка дасть можливість користувачам шукати товари й переходити до покупки на сайтах продавців без потреби авторизації в акаунті. Про це повідомляє Wired.
У відповідь на запит чат-бот пропонуватиме кілька варіантів товарів із різних маркетплейсів, орієнтуючись на уподобання користувача та відгуки про продукцію.

На відміну від звичних алгоритмів на кшталт Google, які підтягують результати за ключовими словами та SEO, ChatGPT аналізує, що саме говорять люди у відгуках, які переваги й недоліки згадуються. Завдяки цьому рекомендації стають персоналізованішими.
Користувачі також зможуть самостійно обирати, які джерела інформації (медійні огляди чи відгуки користувачів) вважати пріоритетними для аналізу товару.
Раніше OpenAI оголосила, що випускає нову легку версію свого інструменту глибинного дослідження на базі ChatGPT, який збирає дані з інтернету і створює дослідницькі звіти на задану тему.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!