Одна з найпопулярніших газет у Німеччині – таблоїд Bild – замінить людей на низці редакторських посад штучним інтелектом. Очікуються 200 звільнень.
Про це пише The Guardian із посиланням на лист видавця Bild – компанії Axel Springer Verlag. Зокрема, в ньому видавець анонсує реорганізацію регіонального бізнесу й окреслює плани на цифрове майбутнє.
Заміна живих працівників ШІ відбудеться у межах програми скорочення витрат на €100 мільйонів і призведе до скорочення приблизно 200 співробітників через «можливості штучного інтелекту».
Відповідно до електронного листа, з яким ознайомився конкурент Bild – газета Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), посади «редакторів, персоналу друкованого виробництва, підредакторів, коректорів і фоторедакторів більше не будуть такими, як зараз».
У лютому виконавчий директор Axel Springer SE Матіас Депфнер заявив, що видавець прагне стати «суто цифровою медіакомпанією».
«Інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, можуть зробити незалежну журналістику кращою, ніж вона була, або замінити її», – сказав Депфнер.
Він прогнозує, що штучний інтелект незабаром стане кращим в «агрегації інформації», ніж люди-журналісти, і сказав, що виживуть лише видавці, які створюють «найкращий оригінальний контент». Наприклад, журналістські розслідування й оригінальні коментарі.
Axel Springer Verlag – не перший видавець, який звернув увагу на штучний інтелект. Раніше цього року американський сайт BuzzFeed оголосив, що має на меті використовувати ШІ для «покращення» контенту й онлайн-вікторин. А Daily Mirror і Daily Express у Великобританії також досліджують можливість використання штучного інтелекту.
Раніше ProIT повідомляв, що генеративний ШІ може приносити світовій економіці від $2,6 до $4,4 трлн на рік.