Компанія Microsoft представила нову платформу хмарних даних та аналітики Microsoft Fabric. На думку аналітиків, вона дає корпорації перевагу над її основними конкурентами Amazon і Google на жорсткому конкурентному «хмарному» ринку. Про це повідомляє VentureBeat.
Платформа Microsoft Fabric – це комплексний набір інструментів, який дає змогу корпоративним клієнтам зберігати, керувати й аналізувати дані, що керують їхніми найважливішими програмами.
Microsoft Fabric наразі перебуває в загальнодоступному режимі попереднього перегляду та буде оновлений додатковими функціями в найближчі місяці.
Платформа здивувала багатьох експертів галузі. Вони похвалили її за значний прогрес, який може допомогти Microsoft «перескочити» Amazon та інших «хмарних» провайдерів, таких як Google. Принаймні коли йдеться про обслуговування великих корпоративних компаній.
За словами аналітиків, Fabric також тисне на інших постачальників технологій, зокрема Snowflake і Databricks, близького партнера Microsoft.
«З урахуванням усіх цих можливостей, – сказав Ноель Юханна, аналітик Forrester, – Microsoft зараз безперечно має невелику перевагу над іншими гіпермасштабувальниками».
За даними дослідницької фірми Gartner, ще до анонсу корпорація Microsoft вже стала лідером у розробленні програмного забезпечення для обробки даних та аналітики. Але завдяки Microsoft Fabric компанія вивела свої пропозиції на новий рівень інтеграції й простоти використання, з яким її конкурентам найближчим часом може бути важко зрівнятися.
Хоча хмарний сервіс AWS від Amazon все ще має явне лідерство над Azure від Microsoft за загальним доходом, проте в області корпоративної аналітики й даних «хмарні» пропозиції Microsoft тепер лідирують за широтою можливостей.