На презентації Surface & AI корпорація Microsoft оголосила про нові продукти та низку розробок, пов’язаних зі штучним інтелектом. В іншій публікації ProIT вже розповідав про одну із презентованих новинок – Surface Laptop Studio 2. Але ключовою подією стала демонстрація платформи Copilot на основі штучного інтелекту.
Copilot – унікальний досвід штучного інтелекту, який працюватиме на різних пристроях, програмах та операційних системах (не тільки Office 365, а й Windows, браузер Edge і Bing).
Компанія прагне інтегрувати ШІ у кожен зі своїх сервісів і продуктів. Головний виконавчий директор Microsoft Сатья Наделла відкрив шоу Surface & AI, розповівши про свій ентузіазм щодо штучного інтелекту, зокрема функцій ШІ
Microsoft Copilot у наборі інструментів Office. Ключем до цього, за словами Наделли, є поєднання нових природних інтерфейсів користувача, які працюють разом із новими механізмами міркування.
Компанія обʼєднує всі ШІ-інтеграції в один уніфікований продукт, що буде доступний у всіх сервісах та застосунках. Copilot працює у парі з телефоном через спеціальний мобільний застосунок і знає весь контекст життя користувача: події у календарі, заплановані зустрічі, квитки на заходи, повідомлення, світлини й допомагає з усіма запитами з урахуванням цих даних.
«Байдуже, на роботі ви чи вдома, з якого б пристрою ви ним не користувалися, з якої б операційної системи – наш Copilot допоможе вам з усім», – заявили на презентації.
Новий Copilot Lab – це своєрідна «кімната», що обʼєднує продукти й сервіси Microsoft для особистих запитів, «навіть якщо Ви не знаєте, що і в якому застосунку хочете зробити».
Copilot стане доступним вже наступного вівторка, 26 вересня, у прийдешньому оновленні Windows 11 (23H2). Для корпоративних клієнтів Copilot стане доступним у пакеті Office 365 1 листопада цього року.
Мета, підкреслюють спікери компанії, полягає у тому, щоб користувач міг пояснити запит і почути відповідь простою мовою, а Copilot розумів контекст даних (файлів, листів, повідомлень).
Copilot для Windows 11
Як повідомляє Gizmodo, тепер, коли Copilot буде вбудовано безпосередньо у Windows, він матиме доступ до інформації у програмах, особистих даних, електронної пошти, вебпошуку тощо.
У демонстрації Microsoft показала, як Copilot сканує довгий електронний лист і витягує відповідну інформацію про ресторани у пішій доступності від місця проведення заходу. Інша демонстрація показала, як Copilot розв’язує та пояснює математичне рівняння, просто обводячи його на екрані стилусом.
Також Copilot може складати й надсилати текстові повідомлення на основі інформації про рейс на телефоні, пропонуючи найкращий час і місця для перегляду бродвейського шоу. Copilot більше схожий на особистого помічника, ніж на простого чат-бота.
Bing, пошукова система Microsoft, також додає генеративний інструмент AI Dall-E 3 до своєї функції створення зображень, що дає змогу створювати та змінювати нові зображення на основі текстових підказок.
Якість зображення, принаймні у цих демонстраціях, набагато краща, ніж у попередньому поколінні. У Microsoft заявили, що зображення будуть відмічені цифровими водяними знаками, створеними ШІ, щоб ніхто не сплутав їх із мистецтвом, створеним людиною.
Також корпорація представила новий Microsoft Designer – сервіс на основі DALL-E з роботи зі світлинами: оформлення, шрифти, редагування світлин і фону тощо (функціонал подібний до Canva).
Чат Microsoft 365
Copilot для Microsoft розпочався як помічник зі ШІ для Office 365. У його новій версії, майже в усіх корпоративних інструментах Microsoft, є новий чат-бот, просто названий Microsoft 365 Chat.
Корпорація Microsoft представляє його як помічника, який читає усі ваші електронні листи, текстові повідомлення, файли, запрошення на зустрічі, спільні документи тощо, надаючи підсумки, висвітлюючи пріоритети та надаючи короткий огляд подій.
ШІ вже може писати дописи у блогах і статті зі змішаними результатами. Версія 365 Chat дозволяє посилатися у запиті Copilot безпосередньо на документи Office (від файлів Word до електронних таблиць Excel), надаючи більш інформований допис.
Найрозумнішим потенційним використанням є функція під назвою «Звучи як я», яка дає змогу писати електронні листи (в Outlook), що імітують ваш особистий стиль. Це робить листи, згенеровані ШІ, менш схожими на ШІ. Штучний інтелект не просто генерує контент, а наслідує манеру написання та формулювання користувача «до найдрібніших деталей».
Раніше ми повідомляли, що Microsoft та Oracle анонсували Oracle Database@Azure, яка дозволяє клієнтам баз даних Oracle легше використовувати служби Azure.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!