ШІ-асистент Adobe Acrobat використовує генеративний штучний інтелект, щоб зробити роботу з PDF швидшою, легшою та інтуїтивнішою. Завдяки цьому інструменту ви можете взаємодіяти з документами в розмовному форматі, щоб швидше знаходити, розуміти та ділитися ключовою інформацією, йдеться в матеріалі PC World.
ШІ-асистент повністю інтегрований в інтерфейс Acrobat, тож завжди під рукою, пропонуючи розумні рекомендації на основі ваших дій. Незалежно від того, шукаєте ви конкретні деталі, підсумовуєте довгі звіти чи створюєте контент, ШІ спрощує складні завдання й оптимізує ваш робочий процес.
Ось як він може підвищити вашу продуктивність у звичних завданнях:
Підсумовує довгі документи за лічені секунди
Усі ми стикалися з довгими PDF, наповненими інформацією, але не мали часу прочитати їх повністю. Можливо, це звіт, який надходить у вашу поштову скриньку за кілька хвилин до презентації, або гора досліджень, які потрібно переглянути перед написанням статті. Тут на допомогу і приходить ШІ-асистент Adobe Acrobat. Він сканує документ за секунди й створює резюме основних моментів, які ви можете швидко переглянути.
Просто натисніть кнопку генеративного підсумку на панелі інструментів. Acrobat миттєво створить структуру документа, даючи вам змогу швидко переглядати підсумки кожного розділу.
Хочете дізнатися більше? Натисніть кнопку «Запитати ШІ-асистента». Він запропонує питання для глибшого дослідження документа та заохотить вас поставити власні. Ви навіть можете попросити його створити чернетку листа з підсумками документа, готову для копіювання і вставки у ваш поштовий клієнт.
Дає змогу оновлювати резюме як професіонал
Пошук роботи — це вже достатньо важке завдання, а ще й потрібно коригувати резюме для кожної вакансії.
Скануючи опис роботи та порівнюючи його з вашим резюме, ШІ-асистент може запропонувати його покращення, допомагаючи підкреслити найрелевантніші навички та досвід. Це заощаджує ваш час і підвищує шанси на те, що ваше резюме зацікавить рекрутера.
Спочатку відкрийте опис роботи в Acrobat, потім натисніть кнопку AI-асистента. У чаті запитайте щось на кшталт «Які три головні навички потрібні для цієї ролі?». ШІ-асистент надасть підсумки цих навичок. Далі відкрийте своє резюме в Acrobat і повторіть ті ж кроки, щоб попросити AI допомогти вам додати пункти, які підкреслюють ці навички.
Це схоже на кар’єрного тренера, який швидко оновлює ваше резюме без годин ручного редагування.
Миттєво резюмує зустрічі
Якщо ваша остання зустріч залишила вас із купою нотаток і без часу (або бажання) їх переглядати, то ШІ-асистент може швидко перетворити їх у стисле резюме, виділяючи основні моменти без необхідності читати кожне слово.
Як і в попередньому прикладі, AI-асистент сканує завантажений документ, ідентифікує ключові моменти та завдання, пропонує питання і спонукає вас ставити свої. Це чудова можливість попросити AI-асистента виділити завдання або деталізувати наступні кроки проєкту, які можна поділити з командою.
Спрощує інструкції для налаштування домашніх гаджетів
Перегляд товстого інструкційного посібника для налаштування нового пристрою може бути виснажливим і часто заплутаним.
ШІ-асистент Acrobat може допомогти, розбиваючи складні інструкції на чіткі покрокові дії. Таким чином, ви можете легко запустити свої нові гаджети без зайвого клопоту.
Відкрийте PDF-інструкцію в Adobe Acrobat, і AI-асистент надасть огляд і підкаже, як орієнтуватися в документі.
Також можна перейти до потрібної інформації, задаючи прямі питання в чаті. Коли технічні інструкції будуть спрощені до легких для виконання кроків, ви зможете легко налаштувати свій пристрій.
З легкістю створює контент
Потрібно написати блог або скласти інформаційний бюлетень, але не знаєте, з чого почати? ШІ-асистент може допомогти швидко й ефективно створити контент.
Завантажте звіт, презентацію PowerPoint або інший вихідний документ в Acrobat. Після того як AI-асистент проаналізує та підсумує його, ви можете попросити AI створити чернетку електронного листа, блогу або іншого контенту на основі цього документа.
Маючи чернетку під рукою, ви можете налаштувати формат, тон, кількість слів та інші елементи, а потім відредагувати її до фінальної версії. Це простий спосіб швидко створити професійний контент.
Читайте також на ProIT лайфхаки, як легко обмінюватися файлами між Windows та Android за допомогою Quick Share від Google.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!