Корпорація X Corp Ілона Маска звинуватила Європейський кліматичний фонд (ECF) у тому, що він надав дані про Twitter Центру протидії цифровій ненависті (CCDH), який займається боротьбою з розпалюванням ворожнечі в Інтернеті й регулярно досліджує поширення ненависницького контенту на платформі Twitter. Про це повідомляє The Guardian.
Минулого тижня фірма Ілона Маска подала позов проти Центру протидії цифровій ненависті. У документі стверджується, що ECF надав CCDH доступ до Brandwatch – програмного інструменту, який дає змогу організаціям відстежувати публікації в соцмережі Twitter, яку нещодавно було перейменовано на X.
«CCDH отримав цей доступ у співпраці з Європейським кліматичним фондом, який надав облікові дані CCDH у порушення своїх договірних зобов’язань перед Brandwatch», – йдеться у повідомленні.
X Corp подала позов до CCDH у федеральний суд США через те, що він зібрав дані з колишньої платформи Twitter й отримав незаконний доступ до Brandwatch, а Європейський кліматичний фонд «неправомірно надав CCDH свої облікові дані для входу».
Адвокати X стверджували, що Центр протидії цифровій ненависті використовував «недоліки методології для просування оманливих наративів».
У позові також було зазначено, що кілька неназваних рекламодавців призупинили рекламу або вирішили не активувати кампанії, прочитавши роботу CCDH. Згідно із заявою, це стосувалося великих транснаціональних корпорацій, а вартість відстрочки реклами досягла десятків мільйонів доларів.
Ілон Маск, який назвав себе «абсолютистом свободи слова», у квітні заявив в інтерв’ю BBC, що ненависті та дезінформації у Twitter стало менше після того, як він придбав сайт за $44 млрд у жовтні 2022 року.
Імран Ахмед, засновник і виконавчий директор CCDH, минулого тижня заявив, що не планує призупиняти дослідження щодо поширення ненависницького контенту на платформі Twitter. Організація регулярно публікує дослідження контенту соцмережі після її придбання Маском.
Раніше ProIT повідомляв, що після низки оновлень платформи під керівництвом Ілона Маска доходи Twitter від реклами знизилися на 59%.