ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Ілон Маск вкрав Х? Рекламне агентство X Social Media судиться з X (Twitter) через назву

author avatar ProIT NEWS

Одержимість Ілона Маска літерою X створює для нього певні юридичні проблеми. Рекламне агентство юридичних фірм із Флориди подає до суду на компанію мільярдера та власника X (Twitter) за порушення прав на товарний знак.

Reuters повідомляє, що агентство X Social Media LLC подало позов до Федерального суду Флориди, стверджуючи, що ребрендинг Twitter на X створив підстави для введення клієнтів в оману.

Агентство стверджує, що воно постійно використовує федеральну зареєстровану торгову марку X SOCIALMEDIA з 2016 року, що спонукало споживачів асоціювати це агентство із соціальними мережами.

У позові зазначається, що рекламне агентство також інвестувало понад $400 млн, а X Corp. порушила FDUTPA.

«Оскільки X – це платформа соціальних медіа, споживачі, природно, сприймають X Social Media як платформу соціальних мереж X Corp.», – стверджується у позові.
«X Social Media вже зазнала втрат доходу, що пов’язано із ребрендингом X Corp. і використанням знака «X». Цілком імовірно, що ця зворотна плутанина продовжить завдавати шкоди фінансам X Social Media і споживачам, які користуються його послугами й отримують від них користь», – зазначили в агентстві.

Як повідомляє Gizmodo, у США зареєстровано 900 торгових марок на «X» у різноманітних галузях промисловості. Microsoft, наприклад, має товарний знак на X для своєї ігрової консолі Xbox і пов’язаних платформ і володіє цією торговою маркою з 2003 року.

Конкурент Twitter/X Meta також має товарний знак на X для програмного забезпечення та логотипу соціальних мереж.

Хоча X Social Media LLC щойно подала позов проти X Corp. за порушення прав, ця юридична невизначеність може стати прикладом для наслідування іншим компаніям, які володіють подібними товарними знаками.

Ілон Маск офіційно отримав Twitter у жовтні 2022 року, а в квітні цього року судові документи показали, що він змінив назву компанії з Twitter Inc. на X Corp. Сама платформа згодом стала відомою як X після того, як URL-адреса twitter.com почала переспрямовувати на x.com цього літа.

Генеральний директор Twitter/X Лінда Яккаріно після ребрендингу стверджувала, що «X – це майбутній стан необмеженої інтерактивності» і він «забезпечуватиметься штучним інтелектом». А його власник назвав ребрендинг «звільненням від Twitter».

Раніше ми повідомляли, що Ілон Маск будує застосунок для всього: у Twitter (X) з’являться банківські послуги.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.