Google Search може зіткнутися із загрозою з боку нових конкурентів, таких як штучний інтелект і соціальні відеоплатформи, йдеться в матеріалі Read Write.
TikTok проти Google
За даними The Wall Street Journal, рекламний бізнес Google у пошуку, який приносить приблизно $300 мільярдів, тепер стикається із конкуренцією з боку таких платформ, як TikTok. Він запровадив функцію, яка дозволяє брендам орієнтуватися на споживачів за їхніми пошуковими запитами.
За оцінками, TikTok має 170 мільйонів користувачів у США, що становить пряму загрозу основному джерелу доходів Google.
Рекламодавців застосунок приваблює через популярність серед молоді та дорослих, незважаючи на спроби уряду США обмежити користування ним.
У презентації для рекламодавців TikTok зазначив, що пошукові поведінки користувачів змінилися. Нині платформа має понад 3 мільярди пошукових запитів щодня по всьому світу. До того ж 23% користувачів починають пошук протягом перших 30 секунд після відкриття застосунку.
Згідно з дослідженням Adobe, 1 із 10 представників покоління Z більше довіряє TikTok як пошуковому інструменту, аніж Google.
Конкуренти Google Search
Ще один новий конкурент — Perplexity AI, пошуковий стартап, який підтримує засновник Amazon Джефф Безос. Починаючи з цього місяця, платформа буде відображати рекламу разом із відповідями, згенерованими штучним інтелектом. Це відрізняється від попередньої моделі, яка базувалася на передплатах для доступу до розширених функцій ШІ.
У червні Perplexity AI був оцінений у $3 мільярди після залучення інвестицій, серед яких був і SoftBank. Для порівняння, за даними CrunchBase, вартість OpenAI становить майже $160 мільярдів, а xAI Ілона Маска — $24 мільярди.
Водночас дослідницька компанія eMarketer повідомила, що частка Google на ринку пошукової реклами у США вперше за понад 10 років може впасти нижче 50%.
Раніше ми повідомляли, що розробляється пошуковий двигун на основі ChatGPT.
Згідно з інсайдерськими даними, цей застосунок поєднує пошукові можливості Microsoft Bing із мовною моделлю OpenAI для створення більш детальних результатів пошуку.
Оскільки Microsoft є великим інвестором в OpenAI, інтеграція Bing виглядає тактичним кроком для технологічного гіганта.
Читайте також на ProIT, що Google Chrome запускає вебмонетизацію сайтів.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!