ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Femtech-стартап Perelel купує освітню платформу з жіночого здоров’я LOOM

author avatar ProIT NEWS

Компанія Perelel, що займається жіночим здоров’ям, оголосила про придбання стартапу LOOM. Сума угоди не розголошується.

Як повідомляє TechCrunch, засновниця LOOM Еріка Чіді приєднається до Perelel як стратегічний радник.

Чіді запустила LOOM у 2017 році, пропонуючи жінкам освітній контент про репродуктивне та сексуальне здоров’я. До 2020 року він перетворився на цифрову платформу онлайн-підписки, яка надає жінкам курси, контент і підтримку спільноти.

Загалом стартап зібрав $6,5 мільйонів від інвесторів, таких як Slow Ventures і Founders Fund, а також від таких знаменитостей, як актриса Тесса Томпсон і засновниця Goop Гвінет Пелтроу.

«Я була 34-ю темношкірою жінкою, яка зібрала понад $1 мільйон венчурного капіталу. У той момент просто виник новий інтерес до жіночого здоров’я», — згадує Чіді у розмові з TechCrunch, додаючи, що вона не очікувала, що збере майже $3 мільйони за 3 місяці ще наприкінці 2019 року.

Тим часом Алекс Тейлор, доктор Банафшех Баяті та Вікторія Тейн Джоя запустили Perelel у 2020 році, щоб запропонувати клінічно підтверджені вітаміни для підтримки гормонального здоров’я жінок.

У компанії заявили, що збільшили свій портфель продуктів на 50% порівняно з 2023 роком і продали понад 48 мільйонів капсул із моменту свого запуску.

Загальне зростання перевищило 120% порівняно з минулим роком, хоча інформацію про дохід компанія не розкриває. У лютому Perelel закрила серію А, яку очолює Unilever, вартістю $6 мільйонів.

За останні кілька років тема жіночого здоров’я опинилася в центрі соціально-політичної уваги, особливо після того, як Верховний суд скасував національний доступ до абортів у США.

У звіті Silicon Valley Bank за 2023 рік було встановлено, що з 2018 року венчурний долар, що надходить до компаній жіночого здоров’я, збільшився на 314% порівняно із 28% зростанням у загальному секторі охорони здоров’я.

Мільярди доларів вливаються у цей сектор. Так, Deloitte виявив, що 2% венчурних доларів у секторі охорони здоров’я пішло на компанії жіночого здоров’я, досягнувши $41,2 мільярда у 2023 році.

Тому природно, що шляхи Perelel і LOOM перетнулися.

«Коли ми запустили нашу програму в App Store у жовтні минулого року, я знала, що хочу рухатися вперед і в ідеалі знайти компанію, яка має вищу клінічну гостроту або вищу гостроту споживачів і могла б використовувати те, що ми створили, щоб краще підтримувати жінок», — каже Чіді.
«Цей тип освітньої та медичної інформації й контенту насправді не об’єднаний жодним іншим брендом у цій категорії. Це захопливо — створювати щось зовсім інше, але від двох дуже сильних брендів», — зауважила Тейн Джоя.

У Perelel кажуть, що наступними кроками є продовження ширшої місії підтримки жінок та їхнього здоров’я.

Читайте також на ProIT: Новий сервіс від Helsi розшифрує лабораторні аналізи та вкаже на ризики для здоровʼя.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.