Amazon оголосила про запуск нового інструменту штучного інтелекту, який створює описи товарів для продавців. Ця функція використовує велику мовну модель (LLM), «навчену на великих обсягах даних», щоб постачальники могли швидше і простіше описувати свої продукти. Про це повідомляє engadget.
Представники компанії заявили, що їхній інструмент Generative Listing Content вимагає від продавців лише короткого опису продукту кількома словами чи реченнями. Далі ШІ згенерує повноцінний контент: назву, опис продукту та пункти, які продавці зможуть переглянути перед замовленням.
В Amazon повідомили, що багато продавців вже протестували інструмент зі штучним інтелектом протягом останніх кількох місяців. Відгуки вказують на те, що більшість із них активно користуються контентом, створеним ШІ.
«Ці нові можливості допоможуть продавцям створювати високоякісні оголошення з меншими зусиллями та нададуть клієнтам більш повну, узгоджену й цікаву інформацію про продукт, яка покращить їхній досвід покупок», – розповіла віцепрезидент Amazon Мері Бет Вестморленд.
Минулого місяця генеральний директор Amazon Енді Джессі заявив, що відтепер генеративний штучний інтелект «становитиме серце роботи компанії».
«Наші моделі вчаться виводити інформацію про продукт за допомогою різноманітних джерел інформації, прихованих знань і логічних міркувань, які вони вивчають. Наприклад, вони можуть зробити висновок, що стіл круглий, якщо у специфікаціях вказано діаметр, або зробити висновок про стиль коміра сорочки на його зображенні», – зазначив віцепрезидент Amazon із систем вибору та каталогів Роберт Текіела.
У компанії наголосили, що вона лише починає впроваджувати ШІ й планує створити на його основі цілу систему для допомоги продавцям і клієнтам.
У матеріалі ComputerWorld зазначено, що новий інструмент Amazon зі штучним інтелектом зменшує потребу продавців у введенні багатьох фрагментів конкретних даних про продукт під час створення його опису.
Натомість користувачі тепер можуть ввести лише кілька слів чи речень щодо товару, який вони виставляють на продаж. А інструмент з ШІ створить необхідну копію, яку продавці можуть переглянути й удосконалити перед завантаженням свого товару у каталог Amazon.
Раніше ми повідомляли, що лідери онлайн-реклами – Meta, Alphabet та Amazon – роблять ставку на те, що генеративний ШІ зрештою стане основою їхнього бізнесу.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!