Zoom робить ще один крок до того, щоб ШІ-аватари могли відвідувати зустрічі замість вас. У межах ширшого розширення функцій штучного інтелекту компанія оголосила, що незабаром дозволить користувачам створювати ШІ-аватари, які виглядатимуть і навіть звучатимуть як ви, для надсилання коротких повідомлень команді.
Як повідомляє The Verge, щоб створити цифровий аватар, вам потрібно буде записати відео себе, яке Zoom використовуватиме для створення аватара, що відтворюватиме вашу зовнішність і голос. Потім ви зможете написати повідомлення, яке ваш AI-аватар озвучить замість вас. Ця функція працюватиме тільки з можливістю Clips, яка дає змогу записувати короткі відеооновлення для ваших колег.
Також Zoom бере до уваги потенційні ризики зловживань, таких як використання дипфейків.
Сміта Хашим, головний продуктолог Zoom, зазначила, що компанія уважно підходить до цього питання, використовуючи передову автентифікацію, технологію водяних знаків і суворі правила використання.
Аватари зі штучним інтелектом почнуть впроваджуватися на початку наступного року як частина додаткового пакета AI Companion, який коштуватиме додатково $12 на місяць.
Якщо у вас немає цього застосунку, але ви маєте платну підписку на Zoom, то все одно зможете створювати кліпи з використанням попередньо налаштованих AI-аватарів і голосів. Ймовірно, це виглядатиме не менш моторошно, аніж створення власного AI-аватара.
Під час інтерв'ю в червні CEO Zoom Ерік Юань розповів про свою мету дозволити користувачам надсилати «цифрових двійників» на зустрічі, щоб у цей час можна було займатися іншими справами.
Крім AI-аватарів, новий індивідуальний застосунок Zoom дасть змогу інтегрувати AI із більшою кількістю сторонніх продуктивних застосунків, таких як Zendesk й Asana. Також він запропонує нові параметри персоналізації, які можна буде використовувати для створення індивідуальних шаблонів підсумків зустрічей.
Раніше ми повідомляли, що TikTok запустив Symphony на основі ШІ для створення аватарів.
TikTok пропонує як Stock Avatars, які попередньо створені за допомогою платних акторів і мають ліцензію на комерційне використання, так і «користувацькі аватари», створені так, щоб представляти образ творця, прессекретаря чи фігури бренду.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!