Кожен раз, коли ви створюєте новий обліковий запис електронної пошти через Google, ви отримуєте 15 ГБ місця для зберігання, що є щедрою пропозицією без будь-якої оплати. Однак ці 15 ГБ можуть швидко заповнитися, особливо якщо ви завантажуєте відео та фотографії в Google Drive і Google Photos.
Якщо ваша поштова скринька переповнена непрочитаними інформаційними листами та спамом, які пройшли через фільтр, ви можете зберегти всі важливі повідомлення та почати все з чистого аркуша за допомогою нової поштової скриньки.
Звісно, ви можете вручну очистити свою поштову скриньку або завантажити купу матеріалів на локальний диск. Але це клопіт, чи не так? І, швидше за все, ви видалите лише частину сміття, перш ніж ці гігабайти знову почнуть накопичуватися.
Варто зазначити, що Google пропонує спосіб купити більше місця для зберігання, оновивши обліковий запис до Google One. Тарифний план Basic коштує $24 на рік за 100 ГБ. Проте безкоштовне рішення полягає в тому, щоб виконати кілька кроків для резервного копіювання важливих файлів і скидання ємності даних. Яких саме — поділився ZDNET.
Резервне копіювання файлів, хоча б тимчасово
Якщо ви прямуєте цим шляхом, ви, мабуть, серйозно налаштовані зберегти листи, які можуть охоплювати роки. Тож, як додатковий запобіжний захід, варто зробити резервну копію ваших електронних листів на комп’ютері або зовнішньому жорсткому диску, перш ніж передавати їх назад у хмару.
Щоб зробити це, перейдіть до Google Takeout і виберіть Google Photos і/або Drive як продукти, які ви бажаєте експортувати, а потім дотримуйтесь підказок. Після завершення перенесення ви можете видалити файли та звільнити місце на жорсткому диску для інших цілей. Зверніть увагу, що цей процес може зайняти деякий час, залежно від кількості електронних листів і обсягу гігабайт.
Підготуйтеся до перенесення своїх листів Gmail у новий обліковий запис
Тепер, коли ви зберегли копію своїх електронних листів, настав час перенести їх. Для цього:
- Увійдіть у свій оригінальний обліковий запис Gmail і натисніть на значок шестерні у верхньому правому куті. Потім натисніть Переглянути всі налаштування.
- Виберіть вкладку Пересилання та POP/IMAP. Потім виберіть опцію Увімкнути POP для всієї пошти. (POP означає «Протокол поштового відділення»).
- Ви матимете кілька варіантів у розділі «Коли повідомлення доступні за допомогою POP». Виберіть видалити копію Gmail, щоб автоматично видаляти листи з оригінального облікового запису після перенесення.
- Виберіть Зберегти зміни.
Створіть другий (архівний) обліковий запис і перенесіть свої повідомлення
На цьому етапі ви можете створити новий обліковий запис і перенести туди всі свої повідомлення:
- Щоб створити новий обліковий запис Gmail із нульовою кількістю листів, перейдіть сюди. Цей новий обліковий запис слугуватиме вашим архівом.
- Увійдіть у свій новий архівний обліковий запис, натисніть значок шестерні у верхньому правому куті та виберіть Переглянути всі налаштування.
- Виберіть вкладку Облікові записи та імпорт у верхньому меню. Потім виберіть Додати обліковий запис поруч із Перевірити пошту з інших облікових записів.
- У спливаючому вікні введіть назву свого оригінального облікового запису Gmail, а потім виберіть Далі.
- Виберіть Імпортувати електронні листи з іншого облікового запису (POP3), а потім знову натисніть Далі.
- Введіть пароль від свого оригінального облікового запису Gmail.
Можливо, вам доведеться створити тимчасовий пароль для додатків Google, щоб синхронізувати облікові записи. Тож, якщо пароль від вашого оригінального облікового запису Gmail не працює на цьому етапі, перейдіть на сторінку Паролі для додатків, щоб створити тимчасовий 16-значний пароль.
Просто створіть назву для пароля, наприклад Перенесення пошти, а потім натисніть Створити. Відобразиться спливаюче вікно з вашим новим 16-значним паролем. Запишіть його або зробіть скріншот, доки не видалите цей пароль, оскільки Google покаже його вам лише один раз. Після синхронізації облікових записів знайдіть поле Порт і виберіть 995.
Далі вам потрібно буде вибрати три опції:
- Завжди використовувати безпечне з’єднання (SSL) під час отримання пошти.
- Позначати вхідні повідомлення.
- Архівувати вхідні повідомлення (Пропускати вхідні).
Нарешті, натисніть Додати обліковий запис.
Що далі після синхронізації облікових записів?
Після успішного підключення вашого нового архівного облікового запису Gmail до основного облікового запису процес міграції електронних листів розпочнеться автоматично. Тривалість цього процесу також залежить від обсягу листів, що передаються.
Після завершення цього кроку ваш оригінальний обліковий запис Gmail перемістить усі повідомлення до папки Кошик, яку потрібно буде очистити вручну. Крім того, майте на увазі, що Gmail не переносить ваші папки Чернетки та Спам.
На цьому етапі є три фінальні кроки, щоб зупинити автоматичний процес перенесення, щоб ви могли продовжувати користуватися своїм оригінальним обліковим записом, почавши з чистої поштової скриньки. Для цього:
- Увійдіть у свій новий обліковий запис. Натисніть значок шестерні та виберіть Переглянути всі налаштування.
- Виберіть вкладку Облікові записи та імпорт. У розділі Перевірити пошту з інших облікових записів виберіть Видалити для свого оригінального облікового запису.
- Натисніть OK, коли вам буде запропоновано Підтвердити видалення облікового запису пошти.
За допомогою наведених вище кроків ви зможете уникнути важкого завдання — вручну перебирати безліч повідомлень і медіафайлів, щоб визначити, що варто зберегти назавжди. Тепер ви можете насолоджуватися досвідом чистої нової поштової скриньки та зберігати старі листи із додатковими 15 безкоштовними гігабайтами для подальшого використання.
Раніше ми повідомляли, що Gmail отримала нову функцію від Gemini AI під назвою Polish, яка допоможе швидше створювати чернетки листів. Ця функція знаходиться в розділі Help me write, який вже широко доступний для користувачів Gmail і використовує штучний інтелект Gemini від Google.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!