YouTube Music представив велике оновлення до свого 10-річчя, щоб посилити конкуренцію зі Spotify та іншими музичними сервісами. Основною новацією стали плейлисти Taste Match. Вони поєднують музичні вподобання кількох користувачів і щодня формують нову добірку. За принципом роботи ця функція нагадує Spotify Blend.

Серед нових можливостей з’явилися і соціальні елементи. Користувачі тепер можуть залишати коментарі до альбомів та плейлистів, а також отримувати спеціальні бейджі на кшталт “First to Watch” чи “Top Listener”. Артисти отримали можливість відзначати ключові етапи переглядів кліпів — від 100 тисяч до одного мільярда.

Платформа розширила інтеграцію з концертною індустрією. Завдяки партнерству з Bandsintown користувачі бачитимуть інформацію про майбутні концерти і продаж квитків безпосередньо під час перегляду музичних кліпів чи Shorts. Крім того, у сервісі з’являться сповіщення про нові релізи виконавців та офіційний мерч.

Компанія також повідомила, що каталог YouTube Music вже перевищив 300 мільйонів треків. У ньому представлені студійні записи, кавери, ремікси та живі виступи. Крім того, користувачі YouTube Music створили понад 4 млрд музичних плейлистів, з яких 1,8 млрд є публічними.
Нагадаємо, YouTube тестує позначення співавторів у відео.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!