Microsoft у партнерстві з LinkedIn опублікувала свій щорічний індекс робочих тенденцій, у якому було опитано 31 тисячу людей у 31 країні, щоб дослідити вплив штучного інтелекту на зайнятість. Результати показують, що як роботодавці, так і працівники надають перевагу ШІ на роботі.
Згідно зі звітом, швидке зростання генеративного штучного інтелекту та його впровадження в бізнесі значно підвищили попит на таланти технічного штучного інтелекту.
Так, за останні 8 років кількість вакансій спеціалістів зі штучного інтелекту зросла на 323%. Але працівники нетехнічного профілю, які вміють використовувати генеративний ШІ у роботі, також користуються великим попитом.
Навички користування штучним інтелектом є настільки пріоритетними, що згідно зі звітом 66% бізнес-лідерів не найняли б когось без них, а 71% керівників віддали б перевагу найняти менш досвідченого кандидата із навичками роботи з ШІ, ніж більш досвідченого кандидата без них.
Нині 77% бізнес-лідерів вважають, що навички застосування ШІ гарантують, що працівникам на початку кар’єри буде доручено більше обов’язків.
Співробітники усвідомлюють зміну попиту та важливість підвищення кваліфікації. 76% фахівців кажуть, що їм потрібні навички ШІ, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку праці. Водночас 69% вважають, що штучний інтелект може допомогти їм швидше просуватися по службі.
У звіті виявлено, що співробітники зацікавлені підвищувати кваліфікацію, користуючись такими джерелами, як безкоштовні онлайн-курси, щоб дізнатися більше про ШІ та відточити свої навички. За останні 6 місяців попит на навчальні курси LinkedIn, спрямовані на розвиток навичок штучного інтелекту, серед нетехнічних спеціалістів зріс на 160%.
Зауважимо, що 45% керівників у США наразі не інвестують в інструменти або продукти ШІ для співробітників. Лише 39% людей у всьому світі, які використовують штучний інтелект на роботі, пройшли навчання ШІ у своїй компанії.
Читайте також на ProIT: топменеджер компанії Amazon Стефано Ла Ровере (директор глобальної робототехніки, мехатроніки й екологічного пакування в Amazon) назвав міфом тезу про те, що роботи, штучний інтелект та інші технології забирають робочі місця у людей. На його думку, нові технології навпаки розширюють можливості людей.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!