Німецька залізнична компанія опублікувала вакансію адміністратора Windows 3.11.
Крім навичок роботи з Windows, вітається досвід роботи з MS-DOS. Може здатися трохи тривожним, що сучасні залізниці все ще працюють на таких старовинних системах, але критично важливі системи часто дотримуються філософії «якщо не зламано, не ремонтуй», повідомляє Tom's Hardware.
Користувач Konkretor оприлюднив зазначену вакансію у соцмережі X і пояснив, що компанія, яка розмістила вакансію, відповідає за «залізничні табло майже для всієї Німеччини». Ці системи, очевидно, певною мірою покладаються на старі програми MS-DOS і Windows 3.11.
Tom's Hardware повідомляє, що такі вимоги для цієї вакансії вже видалено, але зазначено, що кандидат має підтримувати й оновлювати старі системи, які все ще є ключовими для роботи залізниці. А саме, що це програмне забезпечення відповідає за «систему відображення кабіни водія у високошвидкісних і регіональних поїздах, яка показує водієві найважливіші технічні дані в режимі реального часу».
Те, що такі старі ОС використовуються для доставки важливих даних у реальному часі, викликає певне занепокоєння, але нерідко можна знайти старі критично важливі системи, які працюють на старому програмному забезпеченні. Крім того, дисплей може надавати дані лише для інформації, а не для критичних систем безпеки.
Windows 3.1X була відома тим, що була першою версією операційної системи Microsoft на основі графічного інтерфейсу користувача з інтегрованою мережею та представила мережевий стек у захищеному режимі 386. Microsoft запустила цю мережеву ОС ще у 1992 році та припинила її підтримку 31 грудня 2001 року.
Згідно з деякими чатами на форумі Hacker News, згадана застаріла система зараз використовується в німецьких потягах ICE 1 і ICE 2. Якщо це так, то програмне забезпечення, яке залежить від MS-DOS і Win 3.11, може стати у пригоді до 2030 року або навіть довше.
Також була інформація, що одна із залізничних систем під керуванням Win 3.11 має BIOS від 1996 року та має процесор 166 МГц плюс і 8 МБ оперативної пам’яті.
Читайте також на ProIT: 5 дистрибутивів Linux, які вдихнуть нове життя у старе обладнання.