Автовиробник анонсував нову серію витончених електромобілів під назвою Honda Zero, представляючи їх як противагу нещодавній тенденції «товстих та важких» електрокарів, які сьогодні можна побачити на дорогах. Про це повідомляє The Verge.
Honda представить свою першу модель, засновану на елегантному, схожому на седан концепті під назвою Saloon, у 2026 році.
На додаток до седана Honda також представила концепт фургона під назвою Space-Hub. Концепти покликані продемонструвати легкий підхід Honda до розробки електромобілів, який ґрунтується на «тонкій» архітектурі транспортного засобу з низькою підлогою, що має на меті підкреслити аеродинаміку.
«Тонкий», «легкий» і «мудрий» – три принципи в основі розробки серії Honda Zero EV. Автовиробник підкреслив інженерний підхід до розробки модельного ряду з нуля, включно з новим логотипом H-mark. За словами фахівців, його буде розміщено виключно на електромобілях наступного покоління.
Як саме Honda планує досягти цієї нової невагомості у своїх електромобілях наступного покоління, досі невідомо. Багато електромобілів, які виходять на американський ринок цього року, – це великі, важкі позашляховики та вантажівки. Цей тренд доповнює ширшу тенденцію в купівлі автомобілів, яка призвела до того, що деякі компанії взагалі припинили виробництво седанів. Але Honda, схоже, бачить інший шлях, особливо щодо менших і легших автомобілів.
Компанія також співпрацює з Sony у проєктуванні та розробці електромобіля Afeela, який був вперше представлений на CES минулого року. Afeela також вийде на ринок Північної Америки до 2026 року, хоча немає жодної інформації про те, чи вона пов’язана з лінійкою Honda Zero.
Седан має похилу форму фастбека з унікальними прямокутними ліхтарями спереду та ззаду, які нагадують вінтажний Black & Decker Dustbuster. Автомобіль виглядає так, ніби він їде надзвичайно низько над землею, що забезпечує загальну спортивну продуктивність, як у гонках Формули-1.
Інтер’єр мінімальний, з освітлювальними акцентами, як у Tron, єдиним центральним дисплеєм і колесами з піксельними кришками, які проглядають крізь темряву.
Space-Hub нагадує мінівен із мінімальними звисами та заднім ліхтарем, який виглядає подібно до електричних фургонів Rivian для Amazon. Space-Hub також включатиме величезний панорамний люк, який загинається збоку, створюючи майже парниковий ефект. Всередині розташовані дві лавки одна навпроти іншої для комфортного трансферу. Заднього скла немає, тому водіям, швидше за все, доведеться покладатися на камери.
Реальних специфікацій не опубліковано, але у Honda кажуть, що ці майбутні електромобілі будуть як частково, так і повністю автономними, залежно від конфігурації.
У маркетинговому відео показали кермо, яке висувається з панелі приладів, коли це необхідно, припускаючи, що клієнти зможуть перемикатися між керуванням людиною та роботом за настроєм.
Удосконалені функції допомоги водієві базуватимуться на платформі Honda Sensing, яка дебютувала з Honda Legend у Японії у 2021 році.
Honda Sensing – це система рівня 2, тобто водії все ще повинні звертати увагу на дорогу та нести юридичну відповідальність за керування автомобілем. Водіння без рук на швидкісних дорогах і вулицях стане доступним із середини 2020-х років, у тому числі в більш доступних моделях, кажуть у компанії.
Серія Honda Zero буде спортивною, запозичуючи дизайни, що забезпечують продуктивність, із досвіду перегонів автовиробника у Формулі-1.
Honda також прагне до оптимальної ефективності батареї завдяки використанню e-Axles – системи, яка складається з двигуна, інвертора та коробки передач, що перетворює електроенергію в енергію для водіння.
Як і кілька інших автовиробників, Honda планує запровадити більше функцій на базі штучного інтелекту у своїй майбутній лінійці автомобілів. Ці функції збиратимуть дані про вподобання водія, щоб надавати більш персоналізований досвід, а також створювати пропозиції щодо маршруту на основі інформації про місцезнаходження.
Загалом Honda прагне випустити 30 нових електромобілів до 2030 року з 2 мільйонами проданих одиниць, планує 100-відсотковий продаж автомобілів із нульовим рівнем викидів до 2040 року та вуглецевий нейтралітет «для всіх продуктів і корпоративної діяльності» до 2050 року.
Але були й невдачі. Honda нещодавно скасувала свої плани щодо створення лінійки доступних електромобілів разом із General Motors. А Cruise, автономний підрозділ GM, інвестором якого також є Honda, призупинив усі публічні операції після того, як пішохід був травмований одним із безпілотних автомобілів компанії.
Раніше ProIT повідомляв, що Land Rover випустить перше повністю електричне авто вже у 2024 році.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!