У Великій Британії почали використовувати штучний інтелект для боротьби з телефонними шахраями, які маскують свої дзвінки під місцеві номери, щоб обманювати людей. Про це повідомляє Financial Times.
Мобільні оператори BT EE, Vodafone, Three та Virgin Media O2 пообіцяли протягом року оновити свої мережі, щоб ефективніше виявляти та блокувати спуфінг номерів — підробку телефонних ідентифікаторів. Технології ШІ використовуватимуться для виявлення підозрілих дзвінків і повідомлень, а також для автоматичного їх блокування.
Крім того, оператори зобов’язалися розширити обмін даними між собою та правоохоронцями, запровадивши технологію відстеження дзвінків, яка допоможе поліції отримувати більше інформації про джерела шахрайської активності.
Суть спуфінгу полягає в тому, що шахраї з-за кордону створюють враження, ніби телефонують із британських номерів, часто схожих на ті, що використовують банки або державні установи. Такі дзвінки викликають у жертв більше довіри, через що люди частіше потрапляють на гачок зловмисників.
Дослідження показують, що 96% людей вирішують, чи відповідати на дзвінок, орієнтуючись на номер, який бачать на екрані. При цьому дзвінки з міжнародних номерів значно частіше ігноруються, тож шахраї активно користуються цією психологічною вразливістю.
Читайте також: WhatsApp посилює захист від шахрайства та видаляє 6,8 мільйона підозрілих акаунтів.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!