Spotify анонсував нову ініціативу – My Spotify. Тепер серед інших оновлень користувачі бачитимуть, скільки разів вони слухали улюбленого виконавця за конкретний період.
У компанії кажуть, що в кожного із понад 615 мільйонів користувачів свій унікальний досвід взаємодії зі Spotify. Це і надихнуло їх на створення нової ініціативи.
«Персоналізація Spotify світового класу лежить в основі цієї кампанії, відзначаючи унікальні відносини між кожним слухачем та їхнім Spotify. Наша мета – зафіксувати ті надособистісні моменти, які виникають, коли шанувальники використовують Spotify. За допомогою наших продуктів і функцій ми прагнемо надати користувачам аудіо, яке вони люблять, у спосіб, який неможливо знайти більше ніде», – сказав Марк Хазан, віцепрезидент із маркетингу та партнерства Spotify.
Протягом наступних кількох тижнів слухачі знайдуть банери на головній сторінці та персоналізовані повідомлення у застосунку. Зокрема, можна буде дізнатися, скільки разів за останній місяць користувач слухав Doja Cat.
В іншому прикладі Spotify показав банер із посиланням на діджейський мікс Go Gina, демонструючи, як повідомлення можуть бути персоналізовані для кожного слухача.
Банер або повідомлення My Spotify також можуть містити посилання на хаб Made For You, де користувачі мають змогу знайти персоналізовані плейлисти, подкасти, функції та рекомендації, створені на основі їхньої активності у застосунку.
Персоналізація – це одна з функцій Spotify, яка подобається слухачам найбільше, адже компанія прагне надавати потрібний контент у потрібний час.
My Spotify спочатку з’явиться у США, Канаді, Великій Британії, Ірландії, Австралії та Новій Зеландії. Поки що невідомо, коли така функція з’явиться в інших країнах.
Читайте також на ProIT: У Spotify тепер доведеться платити, щоб побачити тексти пісень.
Раніше ProIT повідомляв, що Spotify запускає бета-версію музичних відео.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!