Корпорація Google уклала таємну угоду зі Spotify, яка давала змогу сервісу платити значно меншу комісію порівняно з іншими компаніями у магазині застосунків Google Play. Про це повідомляє The Verge.
Під час судового процесу між Google та Epic Games стало відомо, що Google і Spotify підписали угоду, в межах якої музичний стримінговий сервіс платить меншу комісію, аніж інші компанії.
Керівник глобального партнерства Google Дон Харрісон підтвердив, що Spotify сплачує 0% комісії, якщо користувачі купували підписки через власну платіжну систему сервісу. Якщо користувачі вибирали Google як посередника, комісія становила 4%.
Для порівняння, більшість розробників сплачують стандартну комісію Play Market у розмірі 15% від покупок.
Як стало відомо під час процесу, окрім Spotify така пропозиція працює й для кількох інших компаній, однак для яких саме не розголошується.
«Невелика кількість розробників, які інвестують більше безпосередньо в Android і Play, можуть мати різні комісії за послуги в межах ширшого партнерства, яке включає значні фінансові інвестиції та інтеграцію продуктів у різних форм-факторах. Ці ключові інвестиційні партнерства дають нам змогу залучати більше користувачів до Android і Play, постійно покращуючи досвід для них і створюючи нові можливості для всіх розробників», – розповів речник Ден Джексон у коментарі для The Verge.
Також стало відомо, що Google пропонували Netflix зменшити комісію до 10%. Компанія відмовилася від цієї пропозиції й узагалі прибрала можливість оформлення підписки через Android-застосунок.
У середині 2023 року Spotify повністю припинила підтримку платіжної системи Apple App Store, щоб уникнути сплати комісійних у розмірі до 30% і була одним із членів Coalition for App Fairness – групи, до якої також входить Epic і яка підтримувала антимонопольний позов видавця Fortnite проти Apple і Google. Але в той час як Epic продовжує свою судову боротьбу, Spotify, очевидно, знайшов простіший і набагато дешевший спосіб вирішення питань із Google.
Раніше ми повідомляли, що Spotify скасовує певні рекламні привілеї для подкастів із білим шумом (з відтворенням різноманітних циклічних звуків, що здатні розслабити. Це можуть бути звуки природи, моря, дощу, чи просто білий шум), щоб збільшити річний прибуток компанії.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!