Міністерство цифрової трансформації поступово перетворює «Дію» на сервіс із глибокою інтеграцією ШІ — понад 52% запитів користувачів до служби підтримки вже обробляють автоматизовано.
Як повідомили в Мінцифри, цьогоріч було впроваджено два інструменти на базі штучного інтелекту — ШІ-консультанта та ШІ-асистента. Перший із них працює в чатботах застосунку та порталу «Дія». За перший місяць йому вдалося самостійно обробити понад 52% звернень.
Другий інструмент — ШІ-асистент — допомагає операторам відповідати на тисячі звернень українців, зокрема підказує формулювання. Вже за кілька тижнів він автоматично обробив 16% усіх запитів, які раніше надходили операторам.
За словами першого віцепрем’єра — міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, ШІ-асистент демонструє високу доступність і працює навіть у неробочий час.
«ШІ-асистент відповідає швидко і знаходиться на зв’язку 24/7 навіть уночі, у вихідні, під час пікової завантаженості та при запуску продуктів. ШІ-асистент оператора спирається на внутрішню базу знань щодо продуктів, стиль комунікації «Дії», розрізняє продукти, відповідає, базуючись на попередньому контексті. Завдяки ШІ оператор може швидко відповідати на прості питання й зосереджується на складних або чутливих запитах. При цьому швидкість відповідей зростає. Чи замінить ШІ операторів? Повністю точно ні, однак більшість процесів автоматизуємо, щоб змістити фокус із рутинної обробки запитів на розвиток сервісу й покращення користувацького досвіду», — підкреслив Федоров.
Читайте також: Дія.Освіта презентує короткі відеоуроки на актуальні теми.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!