Корпорація Microsoft має великі плани щодо генеративного ШІ у відеоіграх, а нещодавнє партнерство Xbox з Ingrild ШІ – це ключове підтвердження та лише перший крок у цьому напрямі.
Inworld зосереджується на NPC-персонажах у відеоіграх, що наштовхує на прогноз: першим генеративний ШІ візьме під контроль світ відеоігор. Так стверджує у своїй статті на CNBC Тревор Лоренс Джоккімс, професор літератури та сучасної культури у Нью-Йоркському університеті.
«Ми створюємо технологію, яка дає змогу NPC розвиватися за межі попередньо визначених ролей, адаптуватися до поведінки гравців, вчитися на взаємодії та сприяти розвитку живого ігрового світу. AI NPC – це не просто технологічний стрибок. Вони – зміна парадигми для залучення гравців», – сказав Кілан Гіббс, головний директор із продуктів та співзасновник INSWORD AI.
Це також велика можливість для ігрових компаній та розробників ігор. Перехід від сценарію діалогу до динамічних оповідань, керованих гравцями, збільшить залучення та повернення користувачів, і, як наслідок, зростання доходів.
Взаємодія між потужними чипами й іграми протягом багатьох років є частиною історії успіху компанії NVIDIA, але зараз в ігровій індустрії ШІ лише починає набирати обертів.
Технологія AI NPCS, на думку Кілана Гіббса, стане каталізатором нової ери розповідей, творчого вираження й інноваційного геймплея.
«Це ігри, яких ми ще не уявляли», – сказав він.
Найбільший прогрес в іграх за останні десятиліття відбувся завдяки вдосконаленню візуальної чіткості та графіки. Тепер ШІ дасть змогу по-справжньому занурювати користувача у різні світи. А також впливати на фундаментальну механіку гри.
Перша велика можливість для генеративного ШІ може полягати в ігровому виробництві. В інших професійних завданнях, таких як створення презентацій, генеративний штучний інтелект вже виконує за лічені хвилини те, що люди роблять днями. Поєднання NPC та генеративного ШІ звільнить час розробника, щоб він міг зосередитися на більш творчих частинах виготовлення ігор.
Штучний інтелект вже допомагає людям на етапі попереднього виробництва і планування вмісту гри. Незабаром він відіграватиме більшу роль у розробленні персонажів, діалогу та середовища.
Ігрові керівники, як свідчить дослідження Bain, очікують, що ШІ керуватиме більш ніж половиною розвитку ігор вже через 5-10 років. Це може не призвести до зниження витрат на виробництво (ігри з блокбастерами можуть збільшити загальні витрати на розробку в $1 мільярд), але ШІ дасть змогу доставляти ігри швидше та з підвищеною якістю.
Зрештою, розповсюдження генеративного ШІ повинно дозволити процесу розробки ігор включати середнього геймера у створення контенту (ігри, керовані гравцями).
Нещодавнє дослідження CNBC виявило: 72% працівників, які використовують ШІ, кажуть, що це робить їх більш продуктивними. Експерти прогнозують ривок генеративного ШІ у сфері геймінгу вже впродовж наступних кількох років.
Раніше ProIT повідомляв, що Squid Games, Sonic і Rebel Moon від Netflix отримають свої відеоігри.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!