Meta хоче зробити свої розумні окуляри Ray-Ban основним мейнстримним гаджетом. Настільки, що було зроблено не одну, а дві реклами Super Bowl і не з одним, а відразу з двома акторами зі всесвіту Marvel. Також компанія оголосила, що створює обмежену версію окулярів під Super Bowl, яку не продаватимуть широкій публіці. Про це повідомляє The Verge.
Вже можна переглянути перший із двох рекламних роликів окулярів Ray-Ban для Super Bowl, у якій Кріс Гемсворт і Кріс Пратт спричиняють хаос в особистій колекції творів мистецтва Кріс Дженнер. Показано, що актори просять Meta AI ідентифікувати твори мистецтва, а також перекладати їх іноземними мовами. Водночас Дженнер просить окуляри зі штучним інтелектом зателефонувати її адвокатові після інциденту з бананом за $6,2 мільйона.
Обмежена серія окулярів буде парою матових чорних Wayfarer із золотими, дзеркальними лінзами або лінзами з командними кольорами фіналістів Суперкубка. Окуляри також постачатимуться з футляром із гравіюванням на замовлення. Однак вони не будуть доступні для покупки Ймовірно, їх роздадуть знаменитостям і впливовим особам, щоб підняти навколо медійний шум.
Тут відіграють роль кілька речей. По-перше, розумні окуляри пройшли довгий шлях у свідомості громадськості від катастрофи, якою став Google Glass. Минулого тижня Meta оголосила, що торік було продано понад 1 мільйон одиниць Ray-Ban. Це той успіх нової категорії гаджетів, який може виправдати дорогу рекламу на Super Bowl.
По-друге, Meta нещодавно продемонструвала, що прагне просувати цей успіх далі, використовуючи нові стилі й обмежені версії подібно до того, як Nike чи інші компанії з виробництва кросівок створюють ажіотаж. Meta нібито випустить розумні окуляри під брендом Oakley пізніше цього року для спортсменів, а торік випустила обмежену кількість прозорих моделей Ray-Ban для свого заходу Meta Connect.
Раніше ProIT повідомляв, що окуляри Ray-Ban Meta отримали Shazam і нові ШІ-функції.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!