Якщо ви загуглите, що таке прогрів, то визначення буде приблизно таким: «Це процес побудови взаємовідносин із потенційними клієнтами з метою збільшення їх зацікавленості та готовності купити продукт або послугу. Він включає ряд етапів, які спрямовані на створення позитивного враження про бренд і продукт, що пропонується».
Сьогодні ми розберемося, як зробити якісний прогрів, що продаватиме, разом із СМО Ed-tech компанії 0-100 Романом Пижиком.
Для чого взагалі потрібен прогрів:
- Збільшення свідомості. Прогрів допомагає краще розкрити людям продукт або бренд перед покупкою. Він натякає потенційним покупцям на те, що саме ця компанія та її послуги можуть вирішити проблему людини.
- Встановлення контакту. Цей процес також може бути каталізатором для потенційних клієнтів зробити перший крок на шляху до покупки (наприклад, заповнення форми, підписка на розсилку тощо).
- Інтерес. Через прогрів люди поступово стають більш зацікавленими у продукті або послузі.
- Довіра. Прогрів допомагає у розбудові довіри між брендом і клієнтом, спонукає позитивно ставитися останнього до компанії. Це досягається через постинг цінного контенту, відповідей на запитання, а також демонстрації підтримки й соціальних доказів.
- Конвертація. Останній етап прогріву – перетворення потенційних клієнтів у фактичних клієнтів. Якщо прогрів був вдалим, люди більш схильні до здійснення покупки чи цільової дії.
Взагалі прогрів є важливим елементом маркетингової стратегії, особливо в онлайн-бізнесі, де змагання за увагу потенційних клієнтів дуже велике. Ефективний прогрів дозволяє знизити витрати на залучення нових покупців і збільшити конверсію, тим самим сприяючи росту доходу.
Створюємо якісний прогрів разом із професійним маркетологом
Перш за все вам варто розібратися у тому, що таке сторітелінг. Це основа будь-якого прогріву. Якщо ви не вмієте його робити, то не зможете результативно прогріти аудиторію. А якщо не зробити цього, то продажів буде значно менше.
Сторітелінг – це вміння розбити розповідь про якусь подію на декілька етапів, кожен із яких все більше заохочуватиме клієнта зробити потрібну нам дію. Він тісно пов’язаний із маркетингом і психологією людини. Зараз ми разом навчимося його створювати.
Наприклад, візьмемо подію, коли чоловік у блозі хоче розповісти про те, що він тепер – тато. Звісно, він може просто написати «Я став татом», однак це не створить навколо цієї події ажіотаж.
Щоб зацікавити людей, треба розбити подію на декілька сторіс:
- Перша має максимально привернути увагу підписників до ситуації: «Сьогодні ТАКЕ сталося…»
- Продовжуємо тримати інтригу. «У мене шок. Ми прокинулися через це о 05:30 ранку».
- Ще більше напружуємо читачів: «Ми в лікарні. Я не знаю, що мені робити. Сказали чекати».
- Розповідаємо безпосередньо про подію. «Я став татом».
Якщо ми говоримо про якісні прогріви для бізнесу, то для цього ознайомтеся зі сходинками Ханта.
Цим прикладом ми хотіли показати те, що зацікавити людей можна будь-якою подією. Головне – створити навколо цього «екшен», адже люди схильні проявляти цікавість саме до таких речей. А інтерес до продукту, як відомо, – це половина шляху до його покупки.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!