Італійський виробник спортивних і гоночних автомобілів преміум-класу Ferrari, реагуючи на побажання своїх клієнтів, почав приймати криптовалюту як оплату за свою продукцію в США і планує додати цю можливість і в Європі. Про це повідомляє агентство Reuters з покликанням на керівника відділу маркетингу та комерційної діяльності компанії Енріко Галлієра.
Переважна більшість провідних компаній уникає використання криптовалют через їхню високу волатильність, відсутність єдиного підходу до регулювання ринку криптовалют, а також екологічні проблеми, пов’язані з високою енерговитратністю майнінгу.
Наприклад, Tesla у 2021 році почала приймати оплату в біткоїнах, найбільшій криптовалюті, але потім Ілон Маск припинив це саме через екологічні проблеми.
Посадовець зазначив, що завдяки розгортанню нового програмного забезпечення і збільшенню використання відновлюваних джерел шахтарі зменшили викиди вуглекислого газу під час своєї діяльності.
«Наша мета щодо досягнення вуглецевої нейтральності в усьому ланцюжку створення вартості до 2030 року повністю підтверджена», – заявив топ-менеджер Ferrari в інтерв’ю Reuters.
Він підкреслив, що рішення було ухвалено через те, що багато клієнтів компанії інвестували у криптовалюти.
Галлієра не розголошує, скільки автомобілів Ferrari буде продано у криптовалюті, лише вказав, що замовлення заплановані до 2025 року і що компанія хотіла б випробувати цей варіант.
У Європі компанія планує розпочати продаж автомобілів за криптовалюту в першому кварталі 2024 року. Потім вона має намір поширити цю програму на країни, які ввели закони, що регулюють обіг на ринку криптовалют.
Регіон EMEA, який включає Європу, Близький Схід та Африку, є найбільшим регіоном Ferrari. На нього припадала майже половина (46%) усіх постачань автомобілів у першій половині 2023 року.
«Інтерес до США та Європи однаковий, ми не бачимо великих відмінностей», – сказав Галлієра.
На початковому етапі за обробку криптовалютних платежів у Сполучених Штатах відповідатиме відомий сервіс обробки криптовалют BitPay, який миттєво конвертуватиме токени у фіатну валюту, щоб уникнути ризику коливань обмінного курсу.
Використання BitPay також гарантує, що віртуальні валюти надходять із законних джерел.
Галлієра зазначив, що більшість американських дилерів Ferrari вже погодилися використовувати цю платіжну систему або планують це зробити. Також можливо, що в інших регіонах використовуються інші платіжні системи.
«Ціни не зміняться, жодних комісій чи додаткових комісій, якщо ви платите через криптовалюти», – наголосив він.
Bona Lex здобула грант ЄС для регулювання ринку криптовалют – читайте про це докладніше на ProIT.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!