Геймери з нетерпінням чекають випуску STALKER 2: Heart of Chornobyl пізніше цього місяця, і NVIDIA пропонує ще один привід для захоплення.
Як повідомляє ExtremeTech, гра буде запущена з підтримкою DLSS 3 і Reflex, підвищуючи частоту кадрів від просто прийнятної до справді вражаючої.
За словами представників компанії, із правильним графічним процесором ви зможете насолоджуватися більш ніж 100 кадрами в секунду навіть із роздільною здатністю 4K.
Оскільки такі ігри, як STALKER 2, стають дедалі складнішими, такі технології масштабування, як AMD FSR (FidelityFX Super Resolution) і DLSS (Deep Learning Super Sampling), допомагають графічним процесорам не відставати.
Традиційно графічний процесор рендерить кожен піксель кожного кадру, але масштабування дозволяє графічному процесору рендерити одні пікселі та виводити інші. Результатом стає більш плавний ігровий процес із деталізацією, майже такою ж чіткою, як рідна роздільна здатність.
Не всі ігри підтримують DLSS, а деякі отримують підтримку лише після запуску. Це добре, що STALKER 2 постачається з DLSS із коробки, оскільки вона виглядає дуже вимогливою — рекомендовані характеристики включають 160 ГБ пам’яті SSD і RTX 4700 або Radeon RX 6800 XT.
Якщо ви хочете грати з роздільною здатністю вище 1080p, вам, мабуть, знадобиться щось принаймні на один крок вище цих карт.
NVIDIA опублікувала кілька графіків, щоб показати, наскільки DLSS 3.0 підвищить частоту кадрів у STALKER 2. Без DLSS RTX 4090 забезпечує лише дещо шокуючі 52,4 кадри в секунду. Додайте DLSS 3.0, і досягнете 123,9 кадрів/с. Рекомендована RTX 4070 ледве долає 30 кадрів/секунду у 4K, але DLSS підштовхує її до 73,6 кадрів/с. За даними Nvidia, DLSS 3 збільшив частоту кадрів у середньому в 2,4 рази при 4K.
Хоча при 1440p і 1080p збільшення менше, максимальна частота кадрів вища. 4090 з роздільною здатністю 1080p може досягати 165 кадрів в секунду, цього достатньо, щоб справді насолоджуватися високою частотою оновлення модного ігрового монітора.
Ці вимірювання використовують масштабування штучного інтелекту в режимі продуктивності, що може призвести до певних спотворень. Інші налаштування, які підкреслюють якість, будуть доступні з нижчим прискоренням кадрів в секунду.
Також NVIDIA показала, наскільки важлива підтримка DLSS для геймерів на ноутбуках. Графічні процесори в ноутбуках можуть мати таку саму архітектуру, що й відповідна настільна карта, але вони працюють на нижчих рівнях потужності.
У 1080p ноутбук 4070 досягає 53 кадрів в секунду без DLSS, тоді як настільна частина в середньому становить 67 кадрів в секунду. DLSS 3.0 дозволяє графічному процесору ноутбука перевищувати 100 кадрів в секунду.
STALKER 2: Heart of Chornobyl вийде 20 листопада на Xbox і ПК. Вам знадобиться графічний процесор NVIDIA, щоб використовувати DLSS 3 на ПК, але гра також підтримує систему AMD FSR.
Раніше ProIT повідомляв, що Xbox готує документальний фільм про розробників «STALKER 2», які створюють гру під час війни в Україні.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!