OpenAI представила нові функції для корпоративних користувачів ChatGPT, зокрема інтеграції з хмарними сервісами, режим запису зустрічей, підтримку MCP і глибинні дослідницькі конектори для роботи з бізнес-даними. Про це повідомляє Tech Crunch.
Інтеграція з хмарними сховищами
ChatGPT тепер підтримує підключення до Google Drive, Dropbox, OneDrive, Box і SharePoint. Це дозволяє шукати й аналізувати дані з власних документів користувача прямо в інтерфейсі ChatGPT. Наприклад, аналітик може витягти інформацію з презентацій та звітів компанії для формування інвестиційної стратегії.
Доступ до файлів регулюється організаційними політиками: ChatGPT бачить лише ті документи, які дозволені в межах корпоративної ієрархії доступів. Крім того, для користувачів тарифів Team, Enterprise та Education ці дані не використовуються для тренування моделей.
Режим запису зустрічей і транскрипція
Функція запису й транскрипції зустрічей доступна на macOS для користувачів тарифу Team. Вона записує звук через мікрофон пристрою та створює структуровані нотатки з часовими мітками, ключовими тезами й завданнями.
На відміну від аналогів Zoom або Notion, запис не потребує участі сторонніх ботів. Користувачі можуть перетворювати виявлені завдання на документи в Canvas — інструменті OpenAI для написання текстів і коду.
Користувачі також можуть шукати інформацію в нотатках зустрічі так само, як у документах і файлах у підключених хмарах.
Глибинні дослідження та підтримка MCP
OpenAI також запускає у бета-версії глибинні дослідницькі конектори (deep research connectors) для таких сервісів, як HubSpot, Linear, а також деяких продуктів Google і Microsoft. Вони дозволяють ChatGPT поєднувати внутрішні корпоративні дані з інформацією з інтернету для створення комплексних дослідницьких звітів.
Підключення до зовнішніх інструментів відбувається за допомогою Model Context Protocol (MCP) — відкритого протоколу, який підтримують підписки Pro, Team і Enterprise.
Ці функції демонструють прагнення OpenAI зробити ChatGPT основним інструментом у корпоративному середовищі. Наразі понад 3 мільйони користувачів вже підписані на бізнес-версії продукту — порівняно з 2 мільйонами в лютому, за словами операційного директора OpenAI Бреда Лайткапа.
ChatGPT дедалі активніше конкурує з такими гравцями, як Notion, Zoom, ClickUp і Context, що також пропонують інструменти для офісної продуктивності з підтримкою ШІ.
Раніше ми повідомляли, що OpenAI тестує функцію «Вхід через ChatGPT» — альтернатива Google й Apple.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!