Цього тижня Atlassian додав інструмент генеративного штучного інтелекту. Rovo використовує технологію граф знань, щоб надавати дані платформі Atlassian Intelligence для виклику різних типів моделей ШІ, повідомляє DevOps.com.
Також компанія повідомила, що придбала Optic – постачальника інструменту з відкритим кодом для документування та керування програмними інтерфейсами застосунків (API). Optic буде інтегровано в Compass – внутрішній портал розробників (IDP), який Atlassian запустив минулого року.
Optic використовує специфікацію OpenAPI для автоматичного відстеження змін API, які відбуваються у конвеєрі безперервної інтеграції (CI). Тепер він знайде документацію OpenAPI в коді та опублікує її на Compass, який потім сповістить решту команди розробників програмного забезпечення.
Також стало відомо, що тепер компанія об’єднує свою програму для керування проєктами Jira із Jira Work Management, щоб краще оптимізувати робочі процеси.
Ця наступна ітерація Jira, яка широко використовується для керування проєктами розробки програмного забезпечення, також буде наповнена можливостями штучного інтелекту, доступними Atlassian Intelligence (включно з агентами Rovo для автоматизації завдань).
Rovo аналізує документи, щоб забезпечити їх семантичне розуміння. Це дозволяє програмному забезпеченню організовувати робочі процеси як у портфоліо Atlassian, так і на сторонніх платформах, підключених через API.
Організації також зможуть використовувати інструменти виявлення, до яких можна отримати доступ через інструмент чату, для пошуку вмісту, перш ніж викликати агентів для виконання низки завдань.
Усе це допоможе командам DevOps запустити запит на природній мові, щоб, наприклад, створити план випуску для будь-якого проєкту розробки застосунку.
Загалом Atlassian додає до свого портфоліо понад 30 агентів, які різною мірою використовують ШІ для автоматизації завдань у застосунках, що працюють у хмарі.
Організації також можуть створити власних агентів за допомогою інструментів, наданих Atlassian. Кожен агент матиме певні типи цілей. Організації навіть зможуть призначати атрибути особистості кожному з агентів на основі уподобань користувача.
Поки незрозуміло, до якої міри організації покладатимуться на помічників штучного інтелекту, наданих конкретними постачальниками. Однак незалежно від підходу рівень автоматизації завдань за допомогою агентів штучного інтелекту, які використовують переваги механізмів міркування, вбудованих у LLM, ось-ось значно зросте.
Раніше ProIT повідомляв, що GitHub Copilot Workspace вдосконалює ШІ-функції для розробників.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!