Під час віртуальної події Unleash компанія Atlassian оголосила про те, що її можливості генеративного штучного інтелекту (ШІ) тепер загальнодоступні у наборі інструментів Jira та Confluence для керування робочими процесами ІТ та DevOps. Про це повідомляє DevOps.com.
Крім того, Atlassian зобов’язалася додати можливості генеративного ШІ до своєї платформи безперервної інтеграції/безперервного розгортання (CI/CD) Bitbucket, щоб дати змогу командам DevOps переглядати запити на підключення й автоматично залишати коментарі із пропонованими змінами щодо синтаксису й умов коду через інтерфейс природної мови.
Метт Швіммер, керівник відділу Agile та DevOps Atlassian, сказав, що можливості, надані Atlassian Intelligence, зменшать рівень навантаження і стресу на команди DevOps у той час, коли швидкість розробки та розгортання застосунків продовжує зростати.
В Atlassian повідомили, що майже 10% із понад 265 тисяч клієнтів уже скористалися Atlassian Intelligence з моменту запуску бета-програми. Організації, наприклад, можуть миттєво створювати історії користувачів у заявках Jira Software, змінювати тон відповіді клієнта в Jira Service Management, створювати підсумки, запускати запити робочого процесу за допомогою підказок і створювати відправну точку для плану тестування у Confluence.
Можливості природної мови, які наразі доступні для Confluence, незабаром стануть загальнодоступними для Jira.
Функція, яка обіцяє допомогти демістифікувати специфічні для компанії концепції, жаргон або абревіатуру, також доступна в бета-версії, а підтримка Jira Software і Jira Service Management з’явиться вже незабаром.
Штучний інтелект буде широко застосовуватися у робочих процесах ITSM і DevOps, рівень виснаження ІТ-персоналу різко знизиться, оскільки буде автоматизовано більше завдань. Менш очевидним є вплив штучного інтелекту на розмір ІТ-команд, необхідних для надання цих послуг, але завжди буде потреба у певному рівні людського нагляду.
У довгостроковій перспективі війна за таланти в ІТ та DevOps, яка ведеться вже кілька десятиліть, має зменшитися, оскільки керування цими робочими процесами стане доступнішим, зазначив Метт Швіммер.
Організаціям не потрібно буде так сильно покладатися на досвід кількох спеціалістів. А ІТ-командам слід провести інвентаризацію процесів, які, ймовірно, будуть автоматизовані ШІ.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!