Apple втрачає понад $1 мільярд на рік на власному стримінговому сервісі Apple TV+, повідомляє видання The Information із посиланням на обізнаних осіб.
З моменту запуску сервісу у 2019 році компанія витрачає на контент понад $5 мільярдів щороку, але торік скоротила бюджет приблизно на $500 мільйонів.
Попри успіх окремих оригінальних проєктів (Ted Lasso, The Morning Show, Shrinking, Severance) Apple TV+ все ще відстає за кількістю підписників від основних гравців ринку:
• Netflix — 301,63 мільйона користувачів.
• Disney+ — 124,6 мільйона.
• Max (Warner Bros. Discovery) — 116,9 мільйона.
• Apple TV+ — приблизно 40,4 мільйона, за оцінками п’яти аналітиків Visible Alpha.

У компанії не розкривають точних даних про кількість підписників Apple TV+. Водночас, за словами CEO Тіма Кука під час звіту про прибутки в січні, контент Apple TV+ отримав понад 2500 номінацій і 538 нагород.
На тлі зростання конкуренції у стримінгу великі компанії почали активно пропонувати пакетні сервіси, щоб запропонувати вигідніші тарифи для чутливих до ціни користувачів.
Apple TV+ входить до спільного пакету з Peacock і Netflix, який пропонує Comcast за $15 на місяць. Окремо Apple TV+ коштує $9,99/місяць у США. Також компанія просуває Apple One — пакет, який об’єднує Apple TV+ з iCloud, Apple Music та іншими сервісами.
Раніше ми повідомляли, що Sonos скасувала розроблення пристрою, який мав стати конкурентом Apple TV.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!