ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

The Information: Apple щорічно втрачає понад $1 мільярд на Apple TV+

author avatar ProIT NEWS

Apple втрачає понад $1 мільярд на рік на власному стримінговому сервісі Apple TV+, повідомляє видання The Information із посиланням на обізнаних осіб.

З моменту запуску сервісу у 2019 році компанія витрачає на контент понад $5 мільярдів щороку, але торік скоротила бюджет приблизно на $500 мільйонів.

Попри успіх окремих оригінальних проєктів (Ted Lasso, The Morning Show, Shrinking, Severance) Apple TV+ все ще відстає за кількістю підписників від основних гравців ринку:

Netflix — 301,63 мільйона користувачів.
Disney+ — 124,6 мільйона.
Max (Warner Bros. Discovery) — 116,9 мільйона.
Apple TV+ — приблизно 40,4 мільйона, за оцінками п’яти аналітиків Visible Alpha.

У компанії не розкривають точних даних про кількість підписників Apple TV+. Водночас, за словами CEO Тіма Кука під час звіту про прибутки в січні, контент Apple TV+ отримав понад 2500 номінацій і 538 нагород.

На тлі зростання конкуренції у стримінгу великі компанії почали активно пропонувати пакетні сервіси, щоб запропонувати вигідніші тарифи для чутливих до ціни користувачів.

Apple TV+ входить до спільного пакету з Peacock і Netflix, який пропонує Comcast за $15 на місяць. Окремо Apple TV+ коштує $9,99/місяць у США. Також компанія просуває Apple One — пакет, який об’єднує Apple TV+ з iCloud, Apple Music та іншими сервісами.

Раніше ми повідомляли, що Sonos скасувала розроблення пристрою, який мав стати конкурентом Apple TV.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.