Команда Amazon із захисту клієнтів і правозастосування подала позов проти розробників підпільної схеми відшкодування в магазині, яка призвела до крадіжки вартості продуктів на мільйони доларів з онлайн-платформ Amazon. Про це повідомляє Bleeping Computer.
Згідно зі скаргою, цей позов стосується 20 членів міжнародної шахрайської організації, відомої як REKK, а також семи колишніх співробітників Amazon, які діяли як зловмисники.
Вказаний постачальник послуг шахрайства, діючи як угруповання організованої роздрібної злочинності (ORC) на онлайн-форумах і в соціальних мережах, надає незаконні відшкодування окремим особам в обмін на певну плату.
Особи, які шукають безкоштовні товари, як-от iPad або MacBook, купують товар, а потім сплачують комісію REKK, зазвичай у відсотках (наприклад, 30%) від вартості продукту, щоб отримати оманливе відшкодування.
Так звані клієнти розмістили замовлення через онлайн-платформу роздрібної торгівлі Amazon, а потім надали деталі замовлення шахрайській службі повернення коштів.
Після цього учасники REKK запросили відшкодування, маніпулюючи представниками служби підтримки Amazon за допомогою тактики соціальної інженерії, несанкціонованого доступу до систем Amazon і підкупу інсайдерів, щоб отримати відшкодування без повернення придбаного продукту. Після успішного повернення коштів «клієнти» віддавали REKK їхню частину.
Як група шахраїв із відшкодуваннями, REKK є однією з найбільших організацій у підпільній індустрії, що пропонує подібні шахрайські послуги.
У листопаді 2019 року її члени заявили на Nulled, що таким чином відшкодували понад 100 тисяч замовлень у різних роздрібних продавців (наприклад, LuLu Lemon, bol., Samsung, ASOS, Nike та Home Depot) більш ніж 30 тисяч клієнтів у всьому світі, не обмежуючись лише Amazon.
Члени REKK орієнтуються на онлайн-ринки Amazon у Сполучених Штатах, Канаді та Європі й використовують різноманітні облікові записи Telegram, такі як @refundingclub, @rekks, @rekksupport і @rekkvouches, щоб рекламувати свої послуги та взаємодіяти з особами, які шукають нелегітимного відшкодування від Amazon.
Крім того, вони просувають свої послуги й спілкуються з особами, які шукають відшкодування, на платформах Nulled (використовуючи ім’я користувача rekk), Reddit (працюють під іменем користувача rekksalt і в межах субредіту r/REKKRefundService), а також Discord (під іменем користувача rekk#5319).
Зауважимо, що 5 грудня на основному Telegram-каналі групи @refundingclub налічувалося понад 35 тисяч підписників. Тут відкрито рекламувалися послуги з повернення коштів, які вони визнали шахрайством.
«Тільки в листопаді компанія Amazon підтримала правоохоронні органи на трьох континентах, щоб вжити заходів проти багатьох груп відшкодування, що призвело до арештів і підриву роботи організацій, відповідальних за шахрайство, на мільйони доларів. Користувачі служб незаконного повернення коштів повинні знати, що це не злочин без потерпілих і така діяльність має реальні наслідки. Amazon залишається непохитним у своєму зобов’язанні переслідувати зловмисників ORC, щоб зупинити вказані схеми», – сказав Джеймі Венделл, адвокат компанії із кіберзлочинності.
Учасники операції Refund-as-a-Service зазвичай діляться скриншотами незаконних відшкодувань Amazon у своєму Telegram-каналі як доказом того, що їхній сервіс дійсно працює.
В Amazon стверджують, що лише минулого року компанія витратила щонайменше $1,2 мільярда на наймання слідчих, яким було доручено перевіряти дії вручну, щоб запобігти шахрайству, і штат із понад 15 тисяч осіб для боротьби з крадіжками, шахрайством і зловживаннями на роздрібних платформах.
Представники компанії стверджують, що після виявлення шахрайської діяльності вживають необхідних заходів для її припинення, включно зі сповіщеннями клієнтів, закриттям облікових записів і блокуванням осіб, залучених до шахрайства з поверненням коштів, а також створенням нових облікових записів.
Раніше ProIT повідомляв, що інструмент Amazon CodeWhisperer отримує спеціальні оновлення MongoDB.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!