Зайдіть у TikTok – там продаватимуть навчання. В Instagram ваш улюблений блогер запускає курс зі схуднення. Просто гортаючи стрічку Facebook, з ймовірністю 90% ви натрапите на продаж знань онлайн. Знаєте, який відсоток із них справді якісний? Третина у найкращому випадку.
Сьогодні я навчу створювати курси, які увійдуть в ці 30% і принесуть вам і вашим студентам мільйони. Ми створимо навчання, яке оцінюватимуть на 5/5, як оцінюють моє. Ми розробимо курс, який «вирощуватиме» професіоналів.
Крок 1. Roadmap
Якщо ми говоримо про те, з чого варто почати курс, то спершу думаємо з «Отримати необхідні знання». Це все через те, що у переважній більшості безкоштовних уроків і статей наголошують, що розпочати справді треба з цього. Але це не про створення онлайн-курсу. Це про розвиток тебе як фахівця.
Розбудова ж онлайн-курсу починається з думки, що ти хочеш навчати, а тоді ти робиш перший крок. І перший крок – це roadmap.
Як досвідчений фахівець, ти розумієш, що потрібно зробити новачку для того, щоб стати професіоналом і заробити (умовно) першу тисячу доларів. Тобто ти береш оцей шлях і розбиваєш його на етапи. Кожен наступний розвиває людину як спеціаліста все більше.
Крок 2. Методологія
Ви берете roadmap і розбираєте кожен етап окремо. Обдумуєте оптимальний час, за який людина повинна пройти конкретну сходинку, скільки в ньому буде уроків, у якому вигляді буде домашнє завдання, за який термін людина має його відправити й так далі.
Тут треба розуміти факт того, що ми – створіння, яких потрібно мотивувати ще й зовні. Обмеження в часі гарно працює для цього. У нас студент не може тягнути зі здачею домашнього завдання: після 7 днів він «злітає» з можливості отримати всілякі бонуси, а після закінчення терміну навчання домашні завдання взагалі не перевіряються.
Крок 3. Зворотний зв’язок і наставники
Мабуть, це найважливіший крок. Правильно підібрана команда, навіть зі слабким матеріалом і непропрацьованою методологією, зможе довести студентів до результату.
Вашим клієнтам потрібні відповіді – дайте їм досвідчених кураторів. Студентам щось незрозуміло – поясніть спочатку індивідуально, а тоді швидко додайте це пояснення у сам курс. Клієнтам треба підтримка – знайдіть психолога, який буде проводити індивідуальні сесії або запише блок. Винайміть людей, що будуть на зв’язку 24/7 і працюватимуть на результат (і не лише ваш).
Крок 4. Упаковка
Цей пункт не лише про «класний візуал і сайт». Це і про додаткові матеріали: бонуси, чек-листи, записані відео, розбори й так далі. Після того, як обдумаєте ці речі, займайтеся візуалом соцмереж і розробляйте сайт.
Можна порівняти з машиною: в переважної більшості людей «упаковка курсу» – це лише про гарну картинку, як яскрава плівка на авто. Але насправді це значно глибше. Це про ті деталі, які змушують авто рухатися.
Крок 5. Запуск і продажі
На цьому етапі вам треба розробити маркетингову стратегію. Так, це буває нудно. Так, цього не дуже хочеться робити. Так, інколи все йде не по плану і треба постійно вносити туди правки. Сприймайте її як шпаргалку.
З особистого досвіду скажу, що найкраще продавати через особистий блог в Instagram. Люди купують у людей. А там ви як ніде можете транслювати свої цінності, якості та цілі.
Крок 6. Відгуки
Після першого запуску зберіть відгуки. Зважайте на хороші й на погані. Повірте, конструктивна критика інколи може дати вам вирішення неймовірної кількості проблем.
Я також рекомендую після першого запуску переглянути результати студентів. Якщо вони не задовільні – внести правки в курс і запускати наступний потік лише тоді, коли ви будете впевнені, що зробили всі можливі покращення.
Загалом секрет мого успіху в тому, що у мене ціль не продати й не заробити. Моя мета – навчити й довести до результату.
Коли ви ведете отакий екологічний бізнес, ви просто не можете бути у програші. Бо люди це відчувають, починають самі вже рекомендувати й продавати ваш продукт своїм знайомим, намагаються покращити ваше ж навчання порадами, конструктивними зауваженнями.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!