YouTube випробовує ігри. Компанія додає новий розділ «Playables», який міститиме ігри, у які можна грати як на вебсайті з комп’ютера, так і на мобільних пристроях. Про це повідомляє The Verge.
Відтворювані ігри відображатимуться лише для обмеженої кількості користувачів. Список назв ігор поки не відомий.
Однак 9to5Google повідомляє, що однією з ігор в експерименті YouTube Playables є Stack Bounce. Вона містить 3D-м’яч, що стрибає на вершині кілець, які потрібно розбити своєчасними клацаннями. Google уже пропонує цю гру на своєму сервісі мініігор GameSnacks.
Щоб перевірити, чи включено вас до експерименту з іграми, знайдіть новий розділ «Playables» на YouTube поруч із контентом на домашній сторінці. Якщо ви належите до цієї групи обраних, то на вашій домашній сторінці YouTube з’явиться новий розділ «Playables».
Повідомляється, що користувачі зможуть переглядати та контролювати свою історію Playables і зберігати прогрес гри в історії YouTube.
Про існування Playables на YouTube вперше повідомили на початку цього року як про «продукт для онлайн-ігор». На той час відомостей було мало, оскільки його лише тестували співробітники.
YouTube – не єдина платформа потокового відео, яка займається іграми. Netflix розробляє відеоігри, TikTok також має ігри, доступні для обмеженої кількості людей, й експериментує, даючи змогу стримерам грати зі своїми глядачами, а також проводити живі конкурси з грошовими призами.
З моменту свого створення як простого відеосервісу YouTube значно розширився. Нині він займається телевізійними передачами у прямому ефірі, прокатом фільмів, музикою, подкастами тощо, а тепер ще й іграми.
Раніше ProIT повідомляв, що YouTube інтегрує інструмент для дубляжу на основі штучного інтелекту.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!