ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Понад 20 трильйонів відео: YouTube святкує 20 років і готується стати найбільшою медіакомпанією у світі

author avatar ProIT NEWS

23 квітня 2005 року співзасновник YouTube Джавад Карім завантажив 19-секундне відео під назвою «Я у зоопарку». Це стало першим відео, розміщеним на платформі, яка згодом змінила світ онлайн-контенту.

На честь 20-річчя компанія YouTube поділилася цікавими цифрами й анонсувала деякі оновлення.

Загалом на платформу завантажено понад 20 трильйонів відео, що є підтвердженням її гігантського масштабу. Щодня в середньому сюди завантажують понад 20 мільйонів відео, а користувачі залишають більше ніж 100 мільйонів коментарів.

Улітку YouTube оновить інтерфейс ТВ-застосунку. Йдеться про зручнішу навігацію, покращене відтворення, якість відео, швидкий доступ до коментарів, інформації про канал і підписок.

YouTube TV отримає довгоочікувану функцію зі створення власного multiview, що передбачатиме одночасний перегляд до чотирьох каналів, включно з неспортивним контентом. Це розширення почнеться з невеликої групи каналів і триватиме протягом кількох місяців.

За словами генерального директора YouTube Ніла Мохана, перегляд контенту на великих екранах уже перевершив мобільний трафік у США, що демонструє зміну споживчих звичок.

YouTube оцінюють у $475–550 мільярдів як окремий бізнес. Він став основним активом Alphabet на тлі падіння прибутків із пошуку, що зазнає тиску з боку ШІ-асистентів, таких як ChatGPT і Claude.

Аналітики MoffettNathanson прогнозують, що у 2025 році YouTube обжене Disney і стане найбільшою медіакомпанією у світі за обсягом виручки. YouTube вже займає 12% загального часу перегляду ТБ у США, обійшовши Disney, Fox і Netflix.

Платна база користувачів YouTube Premium і Music перевищує 107 мільйонів, очікується, що до 2027 року вона зросте до 145 мільйонів. YouTube TV матиме приблизно 11,5 мільйонів підписників до кінця 2027 року.

YouTube залишається головною платформою для креаторів: із 2021 до 2024 року компанія виплатила творцям $70 мільярдів. Один із прикладів — Джеклін Даллас, яка почала кар’єру YouTube-блогерки у 13 років, а нині має понад чверть мільйона підписників і робить відео на повну ставку.

Але платформу чекають і виклики. TikTok залишається серйозним конкурентом, а антимонопольні судові справи проти Google можуть змусити компанію змінити правила гри. Суд уже визнав Google монополістом в онлайн-рекламі. YouTube є одним з активів, які уряд США може вимагати відокремити.

Нагадаємо, нещодавно YouTube анонсував новий інструмент під назвою «Музичний помічник», що дає можливість творцям контенту безкоштовно створювати фонову музику для своїх відео за допомогою штучного інтелекту.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.