Стримінгова платформа YouTube докладає максимум зусиль у своїй боротьбі із застосунками, розширеннями та програмами, які заважають показувати рекламу глядачам у всьому світі. YouTube підтвердив виданню Engadget, що «розпочав глобальні зусилля» для боротьби з блокувальниками реклами.
«Використання блокувальників реклами порушує Загальні положення та умови YouTube», – заявив речник компанії.
Як повідомляє The Verge, таким чином YouTube прагне заохотити користувачів дозволити рекламу або спробувати YouTube Premium. Про це заявив виданню менеджер із комунікацій YouTube Крістофер Лотон.
Якщо ви зіткнетеся з блокуванням YouTube, то можете побачити сповіщення про те, що «відтворення відео заблоковано, доки YouTube не внесено у білий список або блокувальник реклами не вимкнено». Повідомлення також містить підказку дозволити рекламу або спробувати YouTube Premium.
На початку цього року YouTube почав боротися з використанням блокувальників реклами. У червні платформа застосувала більш агресивний підхід: YouTube попередив глядачів, що вони не зможуть відтворити більше трьох відео, якщо не вимкнуть блокувальники реклами.
YouTube підтвердив, що вимикає відео для користувачів із блокувальниками реклами, ще в червні, але Лотон назвав це лише «невеликим глобальним експериментом».
Тепер же YouTube розширив ці зусилля. Протягом останніх кількох тижнів більше користувачів зі встановленими блокувальниками реклами виявили, що не можуть дивитися відео YouTube, а повідомлення від Android Authority підкреслює збільшення кількості звітів.
Лотон стверджує, що «реклама підтримує різноманітну екосистему творців у всьому світі та дозволяє мільярдам користувачів отримувати доступ до улюбленого контенту на YouTube».
Це може бути надто агресивним підходом, зазначає Engadget, адже деякі користувачі не можуть відтворювати відео у браузерах Microsoft Edge та Firefox, навіть якщо вони не мають блокувальників реклами.
Ймовірно, YouTube сподівається, що його тривалі рекламні паузи змусять більше користувачів оформити підписку YouTube Premium без реклами, але підвищення ціни на $2 і згортання дешевшого тарифного плану Premium Lite може зробити цей варіант менш привабливим.
Раніше ProIT повідомляв, що YouTube Music тепер дозволяє створювати власні зображення для плейлистів за допомогою ШІ.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!