YouTube коригує свій алгоритм, щоб обмежити на платформі рекламу відео для підлітків, які демонструють ненасильницьку агресію та ідеалізований зовнішній вигляд.
У новій публікації у блозі YouTube зазначено, що такий контент може бути нешкідливим як окреме відео, але може ставати проблематичним для деяких підлітків, якщо його переглядають повторно.
Однак платформа не перешкоджатиме підліткам повністю переглядати такі відео, оскільки багато з них відповідають вимогам контенту YouTube. Вона просто не рекомендуватиме схожі відео на цю тематику.
«Підлітки частіше, ніж дорослі, формують негативні переконання про себе, коли бачать повторювані повідомлення про ідеальні стандарти у контенті, який вони споживають в Інтернеті», — заявили в YouTube.
Нові заходи безпеки впроваджуються в усьому світі й застосовуються до контенту, який порівнює чи ідеалізує певні фізичні особливості, вагу та фізичну форму порівняно з іншими або демонструє соціальну агресію, як-от залякування.
Також обмеження поширюються на навчальні посібники з макіяжу для зміни зовнішнього вигляду носа або форми очей чи фітнес-відео, які пропагують мускулисту або струнку статуру.
«Вища частота контенту, який ідеалізує нездорові стандарти чи поведінку, може підкреслити потенційно проблемні повідомлення. Вони здатні вплинути на те, як деякі підлітки сприймають себе. Обмеження можуть допомогти їм підтримувати здорові моделі, оскільки підлітки природно порівнюють себе з іншими та визначають, як вони хочуть виглядати», — сказала Еллісон Бріско-Сміт, дослідниця Консультативного комітету молоді та сімей YouTube.
Читайте також на ProIT лайфхаки, як завантажити відео YouTube безкоштовно.
Раніше ми повідомляли, що YouTube Music тестує генеративну функцію штучного інтелекту. Вона дає змогу користувачам вводити промти (підказки) для створення власного радіо.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!