ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

Вечір п’ятниці: як пісні Бейонсе допомогли Sony рекордно збільшити доходи

author avatar ProIT NEWS

У середу компанія Sony повідомила про стрибок операційного прибутку на 10% у першому фінансовому кварталі, що перевершило очікування аналітиків.

Однак заробила вона не на іграх, а на музиці. Музичний підрозділ японського технологічного гіганта отримав поштовх завдяки випуску нового альбому зірки R&B Бейонсе «Cowboy Carter», повідомляє CNBC.

Ігри, якими Sony добре відома завдяки своїм популярним консолям PlayStation, за квартал принесли компанії 864,9 мільярда ієн, що на 12% більше, ніж 771,9 мільярда ієн рік тому.

Тим часом підрозділ Sony, що займається виробництвом сенсорів для музики та зображень, зафіксував стрибок доходу на 23% і 21% відповідно.

Також Sony підвищила свій прогноз операційного прибутку на 3%, зазначивши, що очікує досягти 1,3 трильйона ієн консолідованого операційного прибутку за весь рік.

Sony назвала «Cowboy Carter» Бейонсе, «We Don’t Trust You» Future & Metro Boomin і «SOS» SZA як 10 найбільш продаваних музичних проєктів Sony Music Entertainment у першому кварталі.

«Cowboy Carter», випущений у березні, віддає шану рідному місту Бейонсе Х’юстону, штат Техас. Це один із наймасштабніших релізів 2024 року поряд із «The Tortured Poets Department» Тейлор Свіфт.

У травні японський виробник споживчої електроніки повідомив про невтішний 2023 рік. Тоді компанія не досягнула мети щодо річних продажів PlayStation 5. На той час компанія повідомила про загальний обсяг продажів у 20,8 мільйона одиниць у 2023 фінансовому році, що менше, ніж очікуваний Sony 21 мільйон одиниць.

Sony заявила, що у червневому кварталі продала 2,4 мільйона одиниць PlayStation 5. Це менше, ніж 3,3 мільйона одиниць PlayStation 5, які було продано за той самий період рік тому.

Однак компанія отримала поштовх від продажів програмного забезпечення, навіть якщо доходи від апаратного забезпечення відставали.

Так, Sony повідомила, що помітила збільшення продажів програмного забезпечення для ігор перших виробників і продажів мережевих сервісів. Насамперед йдеться про її служби підписки PlayStation Plus.

Ці цифри свідчать про довгострокову зміну в індустрії консолей, де спостерігається тенденція до того, що геймери все частіше звертаються до цифрових завантажень і послуг за підпискою. Це включає в себе пропозиції, які дають змогу транслювати ігри через хмару — технологію, яка відмовляється від дорогого обладнання.

Раніше ProIT повідомляв, що цього тижня індекс Nikkei зареєстрував свій найгірший день з моменту краху ринку в Чорний понеділок 1987 року.

Читайте також на нашому сайті, чому у всьому світі падає ринок акцій, зокрема великих техкомпаній.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.