В останні роки все більше користувачів, аналітиків та експертів помічають, що якість результатів пошуку Google різко знизилася, хоча компанія не згодна з такою оцінкою, пише Gizmodo. PR-команда пошукового гіганта каже, що його флагманський продукт є найкращим у своєму класі, але результати останніх досліджень свідчать про інше.
Під час дослідження, проведеного групою аналітиків із Лейпцизького університету, Веймарського університету Баугауз і Центру аналізу масштабованих даних і штучного інтелекту, було вивчено 7392 пошукових запити з відгуками про продукти в Google, Bing і DuckDuckGo.
Усе зводиться до афілійованого маркетингу. Навіть якщо ви не знаєте цього терміну, ви бачили його наслідки.
Одним зі шляхів монетизації для багатьох вебсайтів є огляди продуктів та огляди новин. Вони містять спеціальні посилання для покупки продуктів у роздрібних торговців, таких як Amazon, BestBuy і Walmart. Якщо користувач робить покупку після натискання одного з цих партнерських посилань, вебсайт отримує комісію.
Кожен може опублікувати статтю про той самий продукт. Тому той, хто привертає більше уваги на своєму сайті, отримує більше грошей. Це створює постійну війну за те, хто першим з’явиться в Google за такими популярними пошуковими термінами, як «найкраща парасолька».
Щоб випередити інших та отримати вищий рейтинг у результатах пошуку, вебсайти використовують пошукову оптимізацію (SEO). І часто перші рядки пошуку займають ті, хто досяг успіху в SEO і наповнив Інтернет «сміттєвим» контентом.
«SEO – це постійна боротьба. Ми спостерігаємо повторювані шаблони спаму у відгуках, що з’являється в результатах і зникає із результатів, оскільки пошукові системи й інженери SEO по черзі коригують свої параметри», – пишуть дослідники.
Google та його конкуренти постійно коригують свої алгоритми, щоб перекрити шлях оптимістам. Згідно з дослідженням, ці зусилля не є ефективними й внесені зміни часто призводять до тимчасових позитивних наслідків, але спамери знаходять нові лазівки.
Проте дослідження показало, що пошук Google працює значно краще порівняно з Bing і DuckDuckGo, і що результати пошуку покращилися протягом дослідження. Представник Google сказав у коментарі Gizmodo, що дослідження не відображає повної картини загальної ефективності пошуку.
«Згадане дослідження зосереджене на вмісті оглядів продуктів і не відображає загальної якості й корисності пошуку для мільярдів пошукових запитів, які ми бачимо щодня. Ми внесли конкретні вдосконалення для вирішення цих проблем. Дослідження показує, що Google покращився за останній рік і працює краще, ніж інші пошукові системи. Більш широко численні сторонні компанії виміряли результати пошукових систем для інших типів пошуку та виявили, що якість Google значно вища, ніж в інших», – сказав представник компанії.
Експерти та користувачі мають різні думки з цього приводу. Вони стверджують, що пошук Google загалом значно погіршився за останні роки, хоча компанія працює над вирішенням цієї проблеми.
«Ми ніколи не бачили Google у такому безладі», – сказала Лілі Рей, старший директор із SEO та керівник відділу органічних досліджень в Amsive Digital.
Варто також зазначити, що останніми роками компанія збільшила кількість оголошень, які з’являються у верхній частині результатів пошуку, дедалі більше віддаючи перевагу результатам, які посилаються на інформацію з її власних служб, навіть якщо є кращий контент зі сторонніх джерел.
У Google стверджують, що їхня реклама є корисною, актуальною та ненав’язливою для користувачів. У компанії кажуть, що за останні 4 роки реклама з’являлася лише в першій частині 20% пошукових запитів.
Однак знайти автентичні корисні результати стало настільки важко, що люди почали додавати слово «Reddit» до пошукових термінів, щоб знайти контент, написаний кимось, кому це дійсно байдуже, а не тим, хто просто намагається заробити гроші.
Тим часом SEO стала настільки важливою частиною ведення бізнесу в Інтернеті, що вебсайти канібалізують власний вміст за допомогою дивних схем, щоб догодити роботам Google. Наприклад, у 2023 році під час розслідування Gizmodo було виявлено, що технічний новинний ресурс CNET видалив тисячі статей, оскільки його команда вважала, що це допоможе підвищити ефективність сайту в Пошуку Google.
Раніше ми повідомляли про оплату Пошуку Google. Це щорічна сума, яку компанія платить Apple в обмін на те, що вона є пошуковою системою за замовчуванням у Safari. Ця сума становить 14-16% від загального прибутку Apple.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!