McDonald's звинувачує зміну конфігурації стороннього постачальника послуг, а не кібератаку, у глобальному збої, який змусив компанію закрити багато ресторанів швидкого харчування. Про це повідомляє BleepingComputer.
Відповідно до заяви, опублікованої головним інформаційним директором компанії Браяном Райсом, збій глобальної технологічної системи почався близько опівночі у п’ятницю. Він все ще впливає на деякі ресторани McDonald's, хоча основні проблеми були швидко виявлені та виправлені.
«Багато ринків повернулися в режим онлайн, решта ж перебувають у процесі відновлення. Ми тісно співпрацюємо з тими ринками, які все ще відчувають проблеми. Примітно, що ця проблема не була спричинена безпосередньо подією кібербезпеки. Ймовірно, що її спричинив сторонній постачальник під час зміни конфігурації», – сказав Райс.
Масштабний збій вплинув на ресторани по всьому світу: у Сполучених Штатах, Великій Британії, Японії, Австралії, Канаді, Нідерландах, Італії та Новій Зеландії.
«Ми знаємо про технічний збій, який вплинув на наші ресторани. Зараз ця проблема вирішується», – повідомили BleepingComputer у McDonald's.
McDonald's Japan також перепросила у відвідувачів, заявивши, що багато закладів тимчасово закриті через триваючі збої в системі торгових точок (POS).
Співробітники також поділилися в соцмережах, що вони не можуть приймати замовлення, відкривати касові апарати або обробляти платежі через несправність POS-систем. Касирам доводилося приймати у клієнтів замовлення на папері та приймати оплату готівкою.
Раніше ми повідомляли, що McDonald's і Google оголоcили про стратегічне партнерство: ШІ покращить якість обслуговування.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!