Розпалювання тенденції коротких відео може підірвати наявний рекламний бізнес YouTube.
Деякі досвідчені співробітники YouTube стурбовані тим, що формат коротких відео Shorts, запозичений у конкурентної платформи TikTok, може «з’їсти» формат довгого контенту, який протягом майже двох десятиліть був для YouTube основним «хлібом з маслом». Про це повідомляє The Verge з посиланням на The Financial Times.
Як зазначає FT, дохід від реклами на YouTube, хоча нещодавно й покращився, але порівняно з минулим роком знижувався протягом трьох кварталів поспіль.
YouTube досі з’ясовує, як отримати більше рекламних грошей від коротких відео. Довгоформатний контект дає змогу показувати більше реклами на відео. Але враховуючи, що короткий контент поступово бере гору, творці контенту самі завантажують менше довгих відео. Згідно з інформацією FT, співробітники YouTube хвилюються через це.
Але незалежно від того, подобається це старшим працівникам YouTube чи ні, YouTube має підтримувати Shorts, якщо вже вони набувають популярності. Тож платформа буде додавати функції, як-от Підсумки від штучного інтелекту й Основні моменти NFL.
Однак це означає, що компанія вимушена йти на компроміси в інших сферах діяльності Google, щоб інші галузі були задоволені послугами та підтримували їх. Це також заохочує YouTube інвестувати в авторів Shorts і заохочувати їх створювати ексклюзивний контент.
Раніше ProIT повідомляв, що YouTube інтегрує інструмент для дубляжу на основі штучного інтелекту.
Також ми писали, що Google тестує платформу онлайн-ігор всередині YouTube.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!