Українське представництво Rakuten Viber стало резидентом «Дія.City». Про це повідомив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Він зазначив, що Україна — важливий ринок для компанії. За даними Rakuten, нині застосунком користуються 98% українців зі смартфонами.
На початку 2024 року компанія відкрила офіс в Україні. Три її субкомпанії Rakuten Viber, Rakuten Advertising і Rakuten Rewards уже мають команди з розробки й маркетингу у Києві та Одесі.
Станом на серпень цього року у «Дія.City» було зареєстровано 1355 компаній, із яких чинними резидентами є 1250 юридичних осіб. За січень–червень 2024 року резиденти «Дія.City» сплатили 8,7 мільярда гривень.
«Rakuten Viber бере активну участь у розвитку української цифрової екосистеми та має намір і надалі залишатися її невіддільною частиною. «Дія.City» створює для цього всі можливості», — прокоментував вступ до «Дія.City» Ілля Бошняков, регіональний директор Rakuten Viber в Україні.
З початку року команда Rakuten Viber запустила низку нових функцій і продуктів, серед яких:
- видалення повідомлень без сліду;
- функція підсумків із групових чатів на основі ШІ;
- можливість дізнатися імена незнайомих абонентів під час вхідних дзвінків та інше.
Раніше ProIT повідомляв, що Rakuten відкриває офіс у Києві та планує запуск цифрового гаманця Rakuten Viber.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!