Співвласник monobank Олег Гороховський анонсував перший за 6 років існування банку редизайн застосунку.
Головний екран нового інтерфейсу тепер відображатиме більше інформації: стан рахунку, деталі картки, останні транзакції, сповіщення тощо.
Традиційний спосіб навігації через меню вже в минулому – тепер користувачі можуть легко перемикатися між різними картками за допомогою простого свайпу, до якого розробники додали 3D-анімацію.
Але не всі користувачі оцінили такі зміни. У Telegram-каналі Олега Гороховського запит «Хто хоче бета-версію з таким дизайном цього місяця?» зібрав 10 800 позитивних реакцій і 8600 – негативних.
«Це тизер дизайну, і його оцінювати поки рано. Дизайн це не картинка, а досвід взаємодії», – прокоментував Forbes Олег Гороховський.
Forbes дізнався, чому monobank змінює дизайн застосунку.
У коментарях під дописом Гороховського користувачі критикують анімацію, розташування картки, кольори, «дизайн із 2000-х» тощо.
«Голос хейтерів чути набагато сильніше, ніж голос тих, кому це подобається», – зауважив CEO сервісної фінтех-компанії Unity-Bars Валерій Кондаков.
Ніколи не було так, що виходив новий дизайн продукту й користувачі відразу його підхоплювали, додала Діляра Асанова, артдиректорка сервісної компанії Atly, яка спроєктувала першу версію дизайну monobank, а також «Приват24 для бізнесу» і «Мобільний Ощад».
Однак фахівчиня зазначила, що «не зрозуміла, чому надважлива для волонтерів банка знову захована за трьома кліками».
Цього разу monobank вирішив взяти розробку дизайну у свої руки. Внутрішня команда працювала над цим протягом 4 місяців, витративши понад 1560 годин на розробку й 1120 годин на дизайн, розповів Олег Гороховський.
Оновлений інтерфейс запуститься в бета-версії через 2-3 тижні, повідомив співзасновник і CMO Михайло Рогальський. Дати ж повноцінного релізу поки немає.
«Тривалий час клієнти зможуть вибирати, яким інтерфейсом користуватися», – зазначив Олег Гороховський і додав, що нові продукти та сервіси розроблятимуться в основному для нового інтерфейсу monobank 2.0.
Посадовець розповів Forbes, що старий дизайн обмежував можливість одночасно додавати нові сервіси й залишати застосунок простим, тож доводилося нові функції розміщувати у різних місцях.
За оцінкою директора платіжної асоціації ЄМА Олександра Карпова, застосунок monobank лідирує серед усіх банків за функціоналом. Він набрав 17 із 20 балів у травневому дослідженні експерта.
Нових послуг зʼявлятиметься все більше, зазначив Олег Гороховський.
«Усе це має логічно вміщуватись у нашому застосунку», – наголосив він.
Ще одна ймовірна причина змін – розвиток ринку, пише Forbes. За останні 6 років в Україні зʼявилися інші необанки: O.Bank, А-Банк, TodoBank, Izibank, sportbank тощо. Більшість фінустанов також мають банківські застосунки: Ощад 24/7, Приват24, iPUMB, UniCredit Online тощо.
У нас багато запитів у стилі «зробіть нам, як у mono», зазначила Діляра Асанова.
«Їм сподобалося бути «вау», але складно залишатися такими, коли за останні кілька років з’явився десяток копій monobank», – додала фахівчиня.
monobank рівнявся на світових лідерів Revolut, N26, Wise. Останній оновив свій інтерфейс у березні 2023 року, Revolut – на початку жовтня.
«Оновлення monobank підкреслює, що вони йдуть у ногу зі світовими лідерами. Для monobank важливо постійно зберігати динаміку змін», – зазначив у коментарі Forbes Валерій Кондаков.
Читайте також на ProIT про власний інтернет-еквайринг: як його розробили й впровадили у NovaPay на початку війни.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!