Instagram представив нову рекламну функцію, але користувачам вона може не сподобатися, повідомляє Tech Times.
Цей новий метод відображення реклами під назвою «Рекламна пауза» наразі тестується з вибраною групою користувачів. Перші звіти вже з’явилися на платформах X і Reddit.
Як працюють рекламні паузи
Концепція рекламних пауз проста: під час прокручування Instagram користувачі можуть натрапити на обов’язкову рекламу, яку вони мають переглянути, перш ніж продовжити перегляд.
В описі функції зазначено:
«Рекламні паузи – це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути рекламу, перш ніж ви зможете продовжити перегляд».
Як оголошення, які не можна пропустити, приваблюють користувачів
Запровадження реклами, яку не можна пропустити, не є новим у цифровому світі. Такі платформи, як YouTube, вже давно включають рекламу здебільшого перед або під час довгих відео.
Користувачі, які випробували рекламні паузи в Instagram, описують їх як коротку рекламу, яка з’являється посеред перегляду. Ці оголошення тривають кілька секунд і включають таймер зворотного відліку, що змушує глядачів переглянути рекламу, перш ніж продовжити користуватися месенджером. Відгуки про цей ранній етап тестування були переважно негативними.
На Reddit багато користувачів висловили своє розчарування, а деякі навіть заявили, що закрили програму відразу після рекламної паузи. Настрої на X віддзеркалювали цю реакцію, коли користувачі критикували перебої в їхньому перегляді.
Тестування формату реклами
За словами одного з користувачів Reddit, Meta не проводила жодних досліджень, перш ніж запропонувати їм рекламні паузи, незважаючи на те, що у неї є найкращі дизайнери UX.
Поки незрозуміло, наскільки масштабним є тестування цього нового формату реклами та чи планує Meta розгорнути його для ширшої аудиторії. Однак, якщо рекламні паузи стануть стандартною функцією, то Instagram повинен підготуватися до очікуваної негативної реакції з боку своєї бази користувачів.
Введення рекламних пауз в Instagram є останньою спробою Meta монетизувати свою платформу. Однак незадоволення користувачів свідчить про те, що цей новий формат реклами може спровокувати широке невдоволення.
Нагадаємо, нещодавно Meta заявила, що запропонує опцію підписки без реклами для Facebook та Instagram у Європі після того, як цього року зіткнулася із серйозною проблемою з боку регуляторів.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!