Банки, які використовують генеративні інструменти ШІ, можуть збільшити свої прибутки на $340 мільярдів на рік завдяки збільшенню продуктивності, повідомляє Bloomberg.
Відповідно до звіту McKinsey Global Institute, опублікованого у вівторок, це призведе до збільшення операційного прибутку на 9-15%. Автори стверджують, що найбільше виграють корпоративні та роздрібні банки.
Відповідно до результатів дослідження McKinsey щодо 63 варіантів використання ШІ в різних галузях, подібні інструменти можуть із часом виконувати повторювані завдання, які раніше робили люди.
Фінансовий сектор може очікувати, що в майбутньому ШІ «набагато більше буде орієнтований на клієнтів», говорить старший партнер McKinsey Гокхан Сарі.
За словами іншого старшого партнера компанії Джареда Муна, це стосується відділів продажів і маркетингу, розробки програмного забезпечення та кол-центрів. До 70% бізнес-діяльності буде автоматизовано, що залишить лише «дуже невелику частину» робочих місць працівникам.
На Волл-стріт вже розглядають штучний інтелект як спосіб переглянути свою робочу практику та потенційно скоротити витрати.
Так, Goldman Sachs Group Inc. використовує інструмент на основі ШІ для автоматизації трудомістких елементів кодування. Citigroup Inc. використала генеративний ШІ для аналізу понад 1000 сторінок нових правил. Торгівля деривативами, виявлення шахрайства і навіть перевірка ефективності також є експериментами банків зі штучним інтелектом.
Наразі швидкість технологічних змін після запуску ChatGPT поставила компанії перед проблемою пошуку навичок у нових сферах, таких як оперативне проєктування та налаштування моделі.
За словами Джареда Муна, компанії заохочують свої команди з обробки даних ставати фахівцями із генеративного ШІ.
«Це створює каталізатор для того, щоб більше компаній інвестували в штучний інтелект, і він би мав ще більшу цінність. Тож банкам знадобиться більше талантів у галузі ШІ», – сказав посадовець.
Раніше ми повідомляли, що сама компанія McKinsey починає активно використовувати власний інструмент ШІ під назвою Lilli – програму чату для співробітників, розроблену командою ClienTech McKinsey під керівництвом головного технічного директора (CTO) Джекі Райта.
Інструмент надає інформацію, статистичні дані, плани й навіть рекомендує внутрішніх експертів для консультаційних проєктів. Усе це на основі понад 100 тисяч документів і стенограм інтерв’ю.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!