ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Instagram тестує дизайн, де Reels виходять у центр уваги

author avatar ProIT NEWS

Instagram тестує редизайн застосунку, у якому першим екраном стає розділ Reels. Про це повідомляє TechCrunch.

У тестовому інтерфейсі Stories залишаються у верхній частині екрана. Кнопка для повідомлень переноситься в центральну панель, а вкладка Reels займає друге місце. Поруч з’являється розділ Following, у якому можна обирати різні варіанти стрічки.

У ньому можна обирати три режими перегляду стрічки: All (рекомендації та публікації підписок), Friends (дописи від друзів) і Latest (найновіші матеріали). Перехід між ними здійснюється свайпами.

Тестування вже стартувало в Індії та Південній Кореї. У Meta пояснюють, що редизайн наразі доступний лише частині користувачів, але в разі успіху його можуть поширити глобально.

Компанія також нагадала, що аудиторія Instagram перевищила 3 мільярди людей на місяць, а формат Reels став головним рушієм зростання — короткі відео щодня пересилають понад 4,5 мільярда разів у різних сервісах Meta.

Раніше ми повідомляли, що Meta інтегрує творчі можливості Midjourney у свої продукти.

Читайте також на ProIT: Meta змінює роботу ШІ, щоб захистити підлітків від небезпечних тем.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.