Instagram тестує редизайн застосунку, у якому першим екраном стає розділ Reels. Про це повідомляє TechCrunch.
У тестовому інтерфейсі Stories залишаються у верхній частині екрана. Кнопка для повідомлень переноситься в центральну панель, а вкладка Reels займає друге місце. Поруч з’являється розділ Following, у якому можна обирати різні варіанти стрічки.
У ньому можна обирати три режими перегляду стрічки: All (рекомендації та публікації підписок), Friends (дописи від друзів) і Latest (найновіші матеріали). Перехід між ними здійснюється свайпами.

Тестування вже стартувало в Індії та Південній Кореї. У Meta пояснюють, що редизайн наразі доступний лише частині користувачів, але в разі успіху його можуть поширити глобально.
Компанія також нагадала, що аудиторія Instagram перевищила 3 мільярди людей на місяць, а формат Reels став головним рушієм зростання — короткі відео щодня пересилають понад 4,5 мільярда разів у різних сервісах Meta.
Раніше ми повідомляли, що Meta інтегрує творчі можливості Midjourney у свої продукти.
Читайте також на ProIT: Meta змінює роботу ШІ, щоб захистити підлітків від небезпечних тем.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!