Instagram оголосив, що розширює свій маркетплейс для творців до 10 нових країн. Він об’єднує бренди з кріейтерами для сприяння співпраці.
Нові регіони включають Південну Корею, Німеччину, Нідерланди, Францію, Іспанію, Ізраїль, Туреччину, Мексику, Аргентину та Індонезію, повідомляє TechCrunch.
Meta вперше представила цей маркетплейс, щоб полегшити платне партнерство в США для вибраних користувачів у 2022 році, а пізніше додала тисячі творців і брендів.
У лютому компанія запустила цю функцію на восьми нових ринках, включно з Канадою, Австралією, Новою Зеландією, Великою Британією, Японією, Індією та Бразилією.
У той час як творці в Китаї не можуть отримати доступ до Instagram, Meta дозволяє китайським брендам зв’язуватися із творцями у регіонах, де доступний маркетплейс.
Щоб приєднатися до цієї програми, творцям має бути принаймні 18 років, вони мусять мати професійний обліковий запис і відповідати вимогам соціальної мережі. Зокрема, мати значну кількість підписників. Однак Meta не вказує точну кількість підписників, які потрібні, щоб відповідати цим критеріям.
Коли творець приєднується до програми із професійної інформаційної панелі, він може вказати цікаві теми та відповідні бренди, щоб компанії могли його знайти.
Творці можуть переглянути зацікавленість у співпраці через папку «Вхідні повідомлення про партнерство».
Інші соціальні мережі, такі як Snap, YouTube і TikTok, розширили свої зусилля, щоб об’єднати бренди й творців.
Раніше цього місяця застосунок для редагування фотографій VSCO також запустив ринок для брендів, де можна знайти професійних фотографів для роботи.
Читайте також на ProIT: Наглядова рада Meta ухвалюватиме рішення щодо сексуальних зображень публічних осіб, створених ШІ.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!