Zayo Group, провідний світовий постачальник комунікаційної інфраструктури, опублікував свій звіт про DDoS. У ньому зазначено, що компанія спостерігала збільшення частоти атак на 106% із другого півріччя 2023 року, повідомляє Telecoms.
Окрім збільшення кількості атак на 106%, у звіті Zayo також виявлено, що середня DDoS-атака зараз триває 45 хвилин, що на 18% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Це коштує організаціям приблизно $270 тисяч за атаку при середній швидкості $6 тисяч за хвилину.
Запровадження штучного інтелекту для розгортання та посилення DDoS-атак дозволяє їм еволюціонувати, ставати все більш потужними, підривними та частими, йдеться у звіті.
Також ШІ розширює коло галузей, які потерпають від DDoS-атак.
Zayo зазначає, що вперше з моменту складання цих звітів кадрові, юридичні та консалтингові компанії, а також транспортні компанії становлять 10% серед найбільших зареєстрованих DDoS-атак.
На телекомунікаційні компанії припадає 57% усіх атак. Серед інших цільових галузей — освіта (19%), виробництво (5%) і хмари/SaaS (5%).
Компанії у секторі виробництва зазнали збільшення тривалості атак на 308% із 2023 до 2024 року, а розмір DDoS-атак збільшився на 200%.
Тим часом державні організації зазнали найтриваліших атак із середнім часом атаки понад 6 годин.
В Zayo очікують, що кількість атак може зрости ще на 24% до кінця року.
«Як ми й передбачали минулого року, DDoS-атаки в епоху штучного інтелекту стали більш стійкими та частими в усіх галузях. Наш останній звіт підтверджує, що цей підвищений рівень є новою нормою. Ще гірше, якщо ця тенденція збережеться», — сказав Макс Клаусон, старший віцепрезидент із мережевих підключень Zayo.
Майже 30 років DDoS-атаки були ефективними, і впровадження штучного інтелекту для розгортання та посилення цих атак лише дозволяє їм розвиватися, ставати все потужнішими, підривними та частими.
Кожен бізнес повинен розуміти, що він є цільовим, незалежно від галузі чи розміру.
Фінансовий і репутаційний збитки, завдані DDoS-атаками, можуть бути руйнівними, призводячи до значних втрат доходів і довгострокової шкоди довірі до бренду.
Крім того, вартість пом’якшення атак і відновлення служб є значною, виснажуючи ресурси, які краще було б витратити на зростання та інновації.
Єдиний шанс, який мають підприємства, — це запровадити правильну стратегію захисту мережі.
Нещодавно масовий збій Azure був спричинений саме DDoS-атакою.
Він вплинув на Microsoft Entra, деякі служби Microsoft 365 і Microsoft Purview (включно з Intune, Power BI і Power Platform), а також на служби застосунків Azure, Application Insights, Azure IoT Central, сповіщення Azure Log Search, політику Azure та портал Azure.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!