Компанія Microsoft оголосила, що додає у чат-бот Bing посібники з купівлі, створені штучним інтелектом. Наприклад, при пошуку «товарів для коледжу» Bing відкриє гайди, створені ШІ, з порівнянням продуктів у тих самих категоріях, як-от навушники чи ноутбуки. Про нову функцію повідомляє The Verge.
Посилання на купівельний гайд Bing з’явиться у верхній частині результатів пошукової системи. Натиснувши на посібник, користувач побачить згенероване ШІ резюме про те, що він шукає, а також список відповідних продуктів. Через кнопку «Порівняти» можна побачити діаграму з даними із вебсайтів виробників продуктів.
Microsoft зазначає, що користувачі можуть отримати доступ до гайдів із купівлі як через чат Bing, так і на бічній панелі Edge. Ця функція зараз доступна в Bing у США, а Edge розгортається по всьому світу.
Bing також вміє узагальнювати відгуки про товари на основі даних Amazon і Walmart. Однак, як зазначає видання, чат-бот поки недосконало працює з відгуками.
У прикладі, наведеному Microsoft, Bing стверджує, що «Surface Headphones 2 – чудовий вибір для мандрівників, студентів і всіх, хто хоче найкращі навушники ANC. Вони мають елегантний дизайн, чудову якість звуку і тривалий час автономної роботи. Також підтримують гучний зв’язок Alexa та Google Assistant і мають чітку систему мікрофона для дзвінків».
Однак згадка про «тривалий час автономної роботи» не відповідає багатьом відгукам клієнтів на Amazon.
«В одному з найкращих оглядів (і в кількох інших) згадується, що акумулятор не працює протягом повних 20 годин, як рекламується, тому ви можете провести власне дослідження, якщо вирішите використовувати цей інструмент», – радить автор статті.
Крім того, Microsoft додає функцію відповідності ціни в Edge, яка відстежує вартість товару після того, як ви його придбали. Якщо ціна товару знизиться, Edge запропонує вам зв’язатися з роздрібним продавцем, у якого ви його придбали, щоб отримати відшкодування. Bing сам створить повідомлення, яке ви зможете надіслати роздрібному продавцю.
«Оскільки Microsoft продовжує заповнювати Edge більшою кількістю інструментів ШІ та функцій для покупок, браузер стає «трохи роздутим». Те, що колись рекламувалося як спритна альтернатива Chrome, швидко наповнюється інструментами, які не всі користувачі хочуть або потребують. Хоча генеративний ШІ – це захопливий прогрес, проте можливо, було б корисніше об’єднати ці інструменти в межах розширення, а не нав’язувати їх усім користувачам при використанні браузера», – робить висновок видання.