Президент США Джо Байден підписав законопроєкт про заборону TikTok, якщо його китайська материнська компанія ByteDance не продасть його протягом року.
Законопроєкт, який передбачає допомогу Україні та Ізраїлю, був схвалений Сенатом США 79 голосами проти 18 увечері у вівторок після того, як Палата представників Конгресу США схвалила його переважною більшістю голосів на вихідних.
Законопроєкт дає ByteDance 9 місяців на відчуження TikTok із продовженням на 90 днів для завершення угоди. Якщо компанія не продаватиме TikTok, то розповсюдження застосунку у США стане незаконним для магазинів застосунків.
TechCrunch отримав офіційну позицію TikTok, у якій ідеться, що компанія оскаржить так званий неконституційний закон у суді.
«Ми віримо, що факти та закон явно на нашому боці, і ми зрештою переможемо. Річ у тім, що ми інвестували мільярди доларів, щоб захистити дані США та нашу платформу від зовнішнього впливу і маніпуляцій. Ця заборона знищить 7 мільйонів підприємств і змусить замовкнути 170 мільйонів американців. Продовжуючи оскаржувати цю неконституційну заборону, ми продовжуватимемо інвестувати та впроваджувати інновації, щоб TikTok залишався місцем, куди американці будь-якого соціального статусу можуть безпечно приходити, щоб поділитися своїм досвідом, знайти радість та отримати натхнення», – зазначено у повідомленні.
Генеральний директор TikTok Шоу Цзи Чу поділився відеовідповіддю в середу.
«Не плутайте. Це – заборона», – сказав він, заперечуючи проти тверджень деяких законодавців, які звинувачують соцмережу у близькості до уряду Китаю і незаконному використанні особистих даних користувачів.
«Це заборона на TikTok і заборона на вас і ваш голос», – наголосив посадовець.
У березні Палата представників вже схвалювала подібний окремий законопроєкт про заборону TikTok або його примусовий продаж протягом 6 місяців, але тоді Сенат не погодив той документ.
Останні кілька місяців TikTok витратив, доводячи, що його платформа є важливою для творців і малого бізнесу в Сполучених Штатах. Кілька тижнів тому компанія опублікувала звіт про економічний вплив, у якому було зазначено, що TikTok заробив $14,7 мільярда для малих і середніх компаній у США.
Минулого року TikTok оштрафували на €345 мільйонів за порушення законів про конфіденційність щодо обробки персональних даних дітей у ЄС.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!